lievelingsliedjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lievelingsliedjes

heeey,

ik vroeg me af wat jullie lievelinslied is, en waarom

Ik zal zelf beginne.

Ik vind het liedje van P diddy - I'll be missing you heel mooi, mooie tekst en kwam ook bij een speciaal persoon voor mij op de begravenis

gna..kom ik aan: Carmina Burana Imperatix Mundi - O Fortuna

Grotesk, sensationeel, mits goed uitgevoerd muzikaal gezien perfect
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Metallica's Master of puppets. Gewoon omdat ik dat een kick ass nr vind en ik train lekker hard op deze track!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Korsakoff - Tamara
        Echte goede hardcore.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dj Promo - Demons

Echt een super hardcore nummer!! En wordt nu nog steeds op elke goede party gedraaid!!
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Mijn favoriete nummers om op te trainen:

Breaking Benjamins - Blow Me Away
            Hoobastank - Out of Control
            Disturbed - Hell
            Becoming a human juggernaut!!!

Comment

"I'm your travelling man" van Gotthard. Rock on
              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Limb Bizkit - The one

Heerlijk nummer , en het is net over met het meisje van mijn leven , dus goede titel om er weer aan herinnerd te worden haha ..

Heb eigenlijk zoveel lekkere nummers , hou wel van van alles en nog wat..
                Laat nooit iemand te dicht bij komen..

Comment

Originally posted by dabok View Post
                  Limb Bizkit - The one

Heerlijk nummer , en het is net over met het meisje van mijn leven , dus goede titel om er weer aan herinnerd te worden haha ..

Heb eigenlijk zoveel lekkere nummers , hou wel van van alles en nog wat..
                  Heb hetzelfde, maar tijdens de training is er eigenlijk geen gelijke van Tamara. Ja nog een nummer van de explosive cartuning yearmix bijna op het eind. Die is ook geniaal, maar ik zou niet weten hoe die heet.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

tijdens trainen: jekyll and mr hyde: time flies, freefall

thuis achter de pc: akon smack that, ghetto soldier, soul survivor. freemasons, nickelback, the opposites

grtz
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Korsakoff - My Empty Bottle, is niet echt harde hardcore, maar blijft gewoon een mooi nummer ^^

Comment

Kerel, Korsakoff is nou superhardcore. Probeer eens Tamara te downloaden, die vind je vast ook geweldig. Of backfire, die begint met de speech van Morpheus uit de Matrix. Supernummers.

sigpic

Comment

Kzal ff kijken, Korsakoff was bij ons op oudejaars avond :P alleen ik kon er niet heen, want ik ben te jong ;p, maar ik zou zowiezo niet gegaan zijn omdat m'n familie kwam, nu even zoeken naar Tamara

*Edit*

Net even op youtube gekeken, en ja dat nummer ken ik :P is idd een vet nummer
                          Last edited by Warlord; 19-01-2008, 14:10.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X