Het rode licht dooft op de wallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het rode licht dooft op de wallen

Wat vinden jullie ervan dat de politiek Amsterdam wil gaan veranderen? De wallen bijvoorbeeld worden van red light district omgetovert tot yuppenparadijs en kantorenpark voor stropdaslullo's a la Jort Kelder.
    Waar slaat dat toch op?? Hoeren horen thuis op de wallen. Het is even logisch als koeien koffie laten drinken..
    Geniet, en drink met maten!

Ben het helemaal met je eens. Denk dat dit een uitvloeisel is van ons nieuwe linkse en vroomse kabinet dat het toch wel "welletjes" vindt daar in Amsterdam. Vind het belachelijk, hoeren zijn in Nederland net zo gewoon als eten, en de hoeren horen bij Amsterdam. Ik vind dat we daar trots op moeten zijn: Nederland heeft op bepaalde dingen lak aan de rest en zo hoort dat. We zijn 's werelds machtigste land geweest en nu zijn we het braafste jongetje van de klas? Willen wij nu een land zijn van wereldallure? Kom op dan. Ga dan niet bekrompen en hypocriet lopen doen over iets als betaalde sex.
    Last edited by GeneralIx; 18-01-2008, 17:49.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tis juist de leuke sfeer die er nou hangt en dat willen ze wel ff verzieken.
      Goede trekpleister hoor
      komen een hoop toeristen opaf.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Wat vinden jullie ervan dat de politiek Amsterdam wil gaan veranderen? De wallen bijvoorbeeld worden van red light district omgetovert tot yuppenparadijs en kantorenpark voor stropdaslullo's a la Jort Kelder.
        Waar slaat dat toch op?? Hoeren horen thuis op de wallen. Het is even logisch als koeien koffie laten drinken..

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Als ze verdwijnen kom je maar naar alkmaar hoeren zat hier.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Als de rode lichtjes uit zijn dan kan je de weg niet meer vinden he'
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Amsterdam is sowieso de weg kwijt. Waar gaat dat heen met die stad? Als ze het zo gaan hervormen is straks alle charme verdwenen.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

De stad gaat toch al helemaal naar de klote, Ik heb zelf daar mijn jeugd jaren doorgebracht en tot miijn 23 ste jaar gewoond en tot mijn 34 ste gewerkt in heel Amsterdam waarvan de meeste tijd in het centrum en op de wallen.Toen was het nog gezellig onder de Amsterdammers.
                Nu is het 1 grote zooi. Nee ik ga er al heel lang niet meer heen.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X