Film topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vant weekend weer een keer Euro Trip gekeken, blijft mooi.

Comment

• Gran torino.. gewoon een topfilm voor mij geworden all time

Comment

• Ik vond defiance wel heel aardig. Body of lies was geniaal.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @ Pinada

Vond jij burn after reading zo goed dan? Ik vond hem oersaai en ben halverwege de film de bios uitgelopen!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            Ik vond defiance wel heel aardig. Body of lies was geniaal.
            Dat klopt. Als film op zch was ie zeker goed. Als verfilming van het boek vond ik het uiterst mager! In het boek gingen ze ook infiltreren in het duitse leger en dat hele hoofdstuk hebben ze uit de film gelaten. Doodzonde!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              @ Pinada

Vond jij burn after reading zo goed dan? Ik vond hem oersaai en ben halverwege de film de bios uitgelopen!
              Jup, ik vond hem echt goed. Een ADHD trainer die niet stil kan zitten, is gewoon komisch... Een vrouw met minderwaardigheidscomplex en een oversekste kerel met achtervolgingswaanzin... Een vrouw die major bitch is en getrouwd is met een kerel die gewoon idioot is en dat komt allemaal bij elkaar... Ik vond het briljant
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• aahhh films kijken dat gaat nog een 2 weken duren en dan kan ik eindelijk weer lekker dvd tjs kijken kan haast niet wachten.
                Geloof dat ik al een aardige achterstand heb opgelopen in de laatste 8 weken.

Zal over 2 weken dit topic maar is even goed doornemen
                Who's the Chef

Comment

• films

Hey mensen,

Hier even een greep uit mijn favorieten, vond ze allemaal goed om verschillende redenen;

Fargo
                  Hard Boiled, als je van Hong Kong Shoot outs houdt.
                  Goodfellas
                  Raging Bull
                  Snatch
                  Pulp Fiction, uiteraard
                  Out for justice
                  Green Mile
                  Menace II society
                  Cape Fear
                  Heat
                  Primal Fear
                  ''Elke reis begint met een stap''

Comment

• deviance was wel goede film

Bolt aardage animatie
                    marley and me.. zondagmiddag film
                    Role models. kan ermee door
                    Jarhead blijft tof
                    far cry - B film
                    thick as thieves wel goede film

dat waren de film afgelopen week =)

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      The Godfather een waardeloze film?? Heb jij aan de lijmpot gesnoven of zo?
                      Dat is maffiafilm nummero Uno!
                      Can i get an amen?

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                        Jup, ik vond hem echt goed. Een ADHD trainer die niet stil kan zitten, is gewoon komisch... Een vrouw met minderwaardigheidscomplex en een oversekste kerel met achtervolgingswaanzin... Een vrouw die major bitch is en getrouwd is met een kerel die gewoon idioot is en dat komt allemaal bij elkaar... Ik vond het briljant
                        Ik vond het vermoeiend om naar te kijken...

Comment

• Dragonball Evolution
                          -wilde het zien uit nostalgische overwegingen. maar er klopte geen zak met het origineel. verhaal en graphics waren ook niet geweldig. score: 3/10

Fast & Furious 4
                          -tja as usual zwak verhaal, maar daar kijk ik hem niet voor. helaas waren de auto's en chicks ook niet echt geweldig. 5/10

Knowing
                          -was wel een aardige film. maar wijven die hysterisch gaan doen wens ik meteen dood. zat letterlijk te juichen in de bios toen dat gebeurde. sommige stukjes waren wel komisch zoals iedereen die geplet werd door een metro. was verder wel erg linair. 6/10

Rolemodels
                          -die lame jokes waren niet grappig met de eerste American Pie films, ze waren niet grappig met Meet the Spartans e.d. nu was het ook totaal niet grappig. 3/10

uhm...wat heb ik nog meer gezien de laatste tijd...
                          te veel om te herinneren :P

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Ik vond het vermoeiend om naar te kijken...
                          Vrouwen/bitches/hysterisch drama gedoe is gewoon vermoeiend. Zoals in Knowing als die slet zegt dat ze het niet snapt was mijn reactie: "Duh, je bent een vrouw". Kreeg meteen van alle vrouwen in een straal van 5m een evil look terug. Boeiend. Facts hurts

Comment

• Precies de reden dat ik Watchman dus gaaf vond...niet alledaagse film, maar wel lekker om naar te kijken, en gruwelijk coole actie!

Comment

• Rocknrolla = zalige film

Gisteren Twilight bekeken = ubdersaaie film... Ik had toch iets van actie verwacht, maar die komt er niet. Gewoon een liefdesverhaal tussen een mens en een vampier.
                              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• @ Falstyr
                                DB Evolution heb ik ook gezien, wel jammer die film.. Het was alleen geen verfilming van de originele serie, desalniettemin wel deels dezelfde storyline.. Het kan echter verrweg niet tippen aan de serie.:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X