Film topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vanavond beste film evah....Pulp Fiction.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Vanavond beste film evah....Pulp Fiction.
      Dat is zeer zeker een meesterwerkje. Zo'n goeie film heeft QT niet meer gemaakt. Zelfs Kill Bill haalde het niet bij deze film.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Het erge is...

Horrors/thrillers zijn tegenwoordig lachwekkend. Zit meer te lachen alsof het een komedie is. Lees je over bijvoorbeeld Hannibal dat hij zo erg is dat mensen over de nek gaan. Ga je kijken lig je de hele film te slapen zo saai is het omdat alles er uit geknipt is. En komedies zijn zo flauw dat ze niet eens meer grappig zijn en meer een horror effect op mij hebben zo slecht zijn ze :P
        je kan ook voor de wat rauwere franse films gaan, ik kan er persoonlijk slecht tegen, heb alleen Martyrs gezien maar die was zo rauw/hard dat ik hem geeneens heb uitgekeken:

- Martyrs
        - Irreversible
        - Anti-christ

NIET voor de zwakkeren onder ons en verwacht GEEN horror a la Wes Craven. Ik werd gewoon down van Martyrs en voelde me uiteindelijk gewoon kut en heb de film niet uitgekeken. Schoonzusje keek hem wel uit (zat naast me). Ik leef me vrij gemakkelijk in in films, maar dat is hier niet echt een aanrader.

quote uit een review:

There are two distinct films at work in Martyrs, and each one has their pros and cons, but both are out vying for the intellectual destruction of the other. It makes for an interesting cinematic experience to say the least; like having lunch with homicidal in-laws. The first part is a by-the-book horror film, the kind the French have been getting very good at making as of late: lots of blood, lots of gore, a crazy incongruous plot full of screams and jumps and a terrible disregard for human life. Just as the audience is starting to get warmed up to it, surprise! Another movie appears right when you would expect Martyrs to end. It runs on for a long time, brutally dragging out an already torturous horror experience into… something. It becomes something entirely uncomfortable and disorienting; something upsetting and visceral and mean.

Comment

• Hmm, goede films van de laatste tijd.

Taken; waarin een ex-spion zijn dochter word gevangen genomen voor de vrouwenhandel.

Comment

• Net Shutter Island gezien. Wat een mindfuck zeg.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Caught.In.The.Crossfire.2010 / wel leuk.. niet echt super verhaal 6/10
              Clash.of.the.Titans.DVDRip.XviD-DiAMOND / mwah, standaard verhaal, verwachtte einde.. 6/10
              Everybody's Fine[2009]DvDrip[Eng]-FXG / ver nice, goed verhaal goed acteer 8/10
              Fantastic Mr. Fox[2009]DvDrip[Eng]-FXG / nice minus, apart film... wel funny 7/10
              Gangsterboys-AC3-XviD-DVDRip[Ned]2010 / funny... geen super acteer weer 6/10
              Julie & Julia[2009]DvDrip[Eng]-FXG / VERY NICE, lekker verhaal, je gaat op in het verhaal... hoopte dat er geen einde aan zou kome 9/10
              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• @Ijzer
                ik ben niet een grote film liefhebber dat ik me in de wat meer "underground" ga zoeken naar echt goede films. En franse films zijn 9 van de 10x bagger en doe ik gewoon geen moeite voor. Bollywood heeft gek genoeg af en toe wel films die ik geinig vind. Eerste keer dat ik zo'n film keek was in de bios met me ex. Ik was de enige kaaskop. Halverwege was er een pauze en die indiers vragen wat ik er van vond hehe. Dat gezing, gespring, actie, drama ... dat soort films hebben het allemaal 3-4 uur lang.

Zit te denken volgende week zaterdag een dagje Pathe te doen. Eerst even kijken of er minimaal 3 films zijn die het waard zijn om te bekijken.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                  Net Shutter Island gezien. Wat een mindfuck zeg.
                  Deze heb ik net gekocht ga ik straks wel kijken....ben benieuwd.

Net messenger gezien.....als je zin hebt om te janken moet je deze film kijken.
                  Gaat over 2 messengers die de familie moet inlichten van omgekomen soldaten in de oorlog... Wat een dramafilm zeg. Heel goed geacteerd maar niet een film om vrolijk van te worden.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                    Deze heb ik net gekocht ga ik straks wel kijken....ben benieuwd.

Net messenger gezien.....als je zin hebt om te janken moet je deze film kijken.
                    Gaat over 2 messengers die de familie moet inlichten van omgekomen soldaten in de oorlog... Wat een dramafilm zeg. Heel goed geacteerd maar niet een film om vrolijk van te worden.
                    krijg al tranen bij kleinste traantje die ik zie... fucking tren ;x
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Messengers. Moest eerst denken aan die zogenaamde horror waarin een gezien een boerderij opkocht wat haunted is. wat een saaie kut film was dat vol met cliches.

memoires of a geisha. gave film

Vanavond karate kid en matrix op de achtergrond aan staan.

@block
                      tranen? mietje :P
                      ik krijg alleen een brok in me keel bij verscheidene "warrior" films. tegenstanders die neergemaaid worden, maar dat het eigenlijk niks persoonlijks is. Dat ze respect hebben voor de tegenstander e.d. Als een groot krijger een traan laat dan krijg ik een brok in de keel of laat ook een traantje. Als er in die drama's gejankt wordt zit ik met zoiets van: "typisch vrouw. aansteller. doe normaal".
                      Last edited by Falstyr; 17-07-2010, 21:02.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                        krijg al tranen bij kleinste traantje die ik zie... fucking tren ;x
                        Dan moet je deze film niet kijken....spring je van verdriet van een gebouw af

Comment

• @ Fallus

Jij bent echt in de verkeerde tijd geboren. In de middeleeuwen of tussen de oude kelten zou jij je beter gevoeld hebben hoogst waarschijnlijk. Ow ja en uiteraard sta jij dan op het strijdveld in je elfen..euh warrioroutfit

OT: Heeft iemand hier Toy Story 3 al gezien?

Comment

• DSO dat gevoel heb ik dus ook elke dag weer. ik hoor helemaal niet in deze tijd. Wordt niet goed van die mietjes die zichzelf man durven te noemen. Re-enactment van een bepaalde tijdsperiode komt nog in de buurt, maar zelfs dan moet je je nog inhouden omdat ze bang zijn gewond te raken. In deze tijd is er geen eer en respect te behalen. Rond dwalen en wat karavanen beroven zou ik ook wel leuk vinden.

Tweede wereldoorlog zou ik ook wel leuk gevonden hebben. Maar dan gaat het weer meer richting vuurwapens. Is weer mieterig. Beetje mensen van afstand neerknallen. Geef mij maar een wapen waarbij je iemand pal voor je hebt staan. Oorlogen van tegenwoordig stelt ook geen fuck meer voor. Robotten in het veld met mensen in hutjes die ze besturen. Camera's op voertuigen en individuen waardoor het eerder op een voetbal wedstrijd lijkt dan een gevecht. Te triest gewoon.
                            Last edited by Falstyr; 18-07-2010, 11:10.

Comment

• Jij bent ook meer een type die a la Braveheart style iemand tot gehakt slaat met een joekel van een zwaard. Dat lijkt me nou echt helemaal jouw stijl.

Comment

• Ahja oldkool zwaardvechten was nog wat. de veldslagen van napo sloegne nergens op met zujn allen achter elkaar gaan staan en om ste beurt schieten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X