Bodynet Meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De Bodynet Fair? o.O
    In een hoek een enorme barbeque met lappen steak voor ons beesten :P

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      hahaha wat een geregel allemaal hier wordt druk.....
      komen er ook vrouwen?
      of regelt punani wat? neem ook 1 voor mij me he!

lijkt mij igg leuk om vrouwelijke members in real life te zien, vrouwelijk gezelschap maakt net iets leuker
      Als Kiki komt vind ik het goed

Maar als je plaats en datum weet kunnen we altijd kijken of we wat mee kunnen nemen

Comment

Maakt mij helemaal niet uit waar, hoe en wat. Ik kom sowieso. Wordt lachen mannen! Count me in!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by zwaan View Post
          Ach wie weet. He general hoe laat ga je naar je nest dan?
          Normaal rond een uur of 11 als ik geen 1e uur vrij heb, en als ik dat wel heb een uur of 12.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zulke dingen zijn altijd wel leuk.., ondanks dat ik niet veel post of rageer zeg ik toch voor! Leuk
            Hijs fijn!

Comment

Originally posted by punani View Post
              Als Kiki komt vind ik het goed

Maar als je plaats en datum weet kunnen we altijd kijken of we wat mee kunnen nemen
              Ik voel me vereerd Punani!! Ik zou het in ieder geval leuk vinden dus ik ben 'voor'

Comment

Originally posted by Kiki27 View Post
                Ik voel me vereerd Punani!! Ik zou het in ieder geval leuk vinden dus ik ben 'voor'
                hoeft niet hoor

Maare wat gaan we doen dan? Trainen vind ik ook wel lache maar karten ofzo is natuurlijk ook grappig

Comment

Eerst allemaal bij mekaar komen in een kartcentrum of bowlingbaan of zo en daarna allemaal gezellig wat gaan drinken lijkt mij een heel leuk idee. Daarna kunnen we nog zien wat we doen..
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Lijkt me erg leuk. De kans is alleen erg groot dat ik er niet bij ben. Ik neem aan dat het in het weekend gaat plaats vinden en dan kan ik 9 van de 10 keer niet.

Ook zou ik niet bereid zijn om langer dan een uur te reizen (het moet wel leuk blijven). Maar ben erg benieuwd of jullie het voor elkaar krijgen, ik blijf dit topic in ieder geval volgen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Eerst allemaal bij mekaar komen in een kartcentrum of bowlingbaan of zo en daarna allemaal gezellig wat gaan drinken lijkt mij een heel leuk idee. Daarna kunnen we nog zien wat we doen..
                      Inderdaad wel leuk Maar haalbaar..hmz..ligt er natuurlijk wel erg aan hoevéél mensen er komen...Ze zien ons al aankomen bij Hezemans met een 100 man of meer
                      Maar komt goed
                      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik vind het een relaxt plan, alleen ik ben ook altijd druk in de weekende.
                        Maar wie weet, kan ik erbij zijn

grtz.
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

in praktijk mag je blij zijn met tien man, erikveetje, dus die 100 zal wel meevallen. er is al es eerder meeting geweest, maar dat valt niet mee om op dezelfde datum iedereen bij elkaar te krijgen, enerzijds omdat ze moeten KUNNEN, maar ook WILLEN. nu lijkt het leuk idee, maar missch. heb de helft net op die datum geen zin.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                            in praktijk mag je blij zijn met tien man, erikveetje, dus die 100 zal wel meevallen. er is al es eerder meeting geweest, maar dat valt niet mee om op dezelfde datum iedereen bij elkaar te krijgen, enerzijds omdat ze moeten KUNNEN, maar ook WILLEN. nu lijkt het leuk idee, maar missch. heb de helft net op die datum geen zin.
                            Is idd vaak zo met dat soort dingen!

grtz.
                            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Erikveetje Nee maar natuurlijk snap ik ook wel dat niet iedereen komt hoor was maar bij wijze van

Ach, we zien wel..toch?
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                                Jaja B .... jij was er de laatste keer ook niet bij terwijl onze Snip der wel was
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X