Bodynet Meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

I know corrie maar gisteravond wassik der toch?
    't ligt eraan wanneer het is, en waar. 't kan maar zo dat ik er wel zin in heb. maar is wel schande, ben papzak. gege.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Been View Post
      We hebben zekers gelaggen toen hahaha die lange met die grote matras in ze koffer bak hahaha en dan nog ff flink op zijn plaat gaan.
      Lekker BBQ'tje der bij met corina's super sate

Als jij niet gaat ga ik ook niet hoor sym
      We zouden nog een keer opscheveningen afspreken van de zomer he miss dat er nog een paar van hier daar iets in zien happie eten en een filmpje ofzo en voor de gegadigde savonds lekker afzakken in de stad
      dat klinkt wel errug leuk idd. de meeting was toen dus ook leuker dan ik dacht. wist helemaal niks van matrassen en sateetjes. haha. was dus cker wel lol

Comment

Originally posted by Been View Post
        Jaja B .... jij was er de laatste keer ook niet bij terwijl onze Snip der wel was
        Ik beken helemaal kleur. weet zelf niet eens meer wrom dat nou was. nu ben ik bang tussen de speedcore/terror dudes te belanden met mn dikke pens, dus tis nou ook maar afvragen of IK het zie zitten. *laat staan de rest*

Comment

Betwijfel of we hardcore holland gasten hebben op onze meeting hoor. Heeft niemand echt behoefte aan denk ik zo. Als er wat geregeld is gewoon komen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Betwijfel of we hardcore holland gasten hebben op onze meeting hoor.
            Wat bedoelen jullie hier precies mee bruce en general?

Ps: Ik weet wel zeker dat ik niet kom... sta ik daar straks tussen al die brede mannen. Lol, was ik maar groter, breder en gespierder.

Keihard doortrainen dus!!!!

Comment

Bruce is bang dat hij terecht komt tussen mensen van het hardcore holland type (foute ideeën, patserig gedrag, vervelende mensen gewoon), en ik zeg dat die niet binnen komen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Lol Nex. Veel pindakaas eten en misschien ben je over 2 jaar groot genoeg om mee te mogen. :P

Pfft alsof ik zo breed ben....vergeleken met een ecto ja.

Comment

ja zo'n nex bedoel je. ghe ghe ghe

Comment

fok. heb ik dikke edit gedaan, waren men 5 minuten om. :s
                    die post was @generalix.
                    @nex... jij ben dr cker zo een? iedereen snapt het namelijk. wat ik vooral bedoel: geen populaire gastjes die cool willen doen ofzo. snappie. maar relaxte gasten die graag trainen en wat willen bereiken. dus ook al jaren trainen of dat van plan zijn te gaan doen. (en niet alleen met kuren)

Comment

Lijkt me gezellig zo'n meeting.

@Sterkste ophaler: Dan neem ik mn trekveren ook wel even mee :-p

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        fok. heb ik dikke edit gedaan, waren men 5 minuten om. :s
                        die post was @generalix.
                        @nex... jij ben dr cker zo een? iedereen snapt het namelijk. wat ik vooral bedoel: geen populaire gastjes die cool willen doen ofzo. snappie. maar relaxte gasten die graag trainen en wat willen bereiken. dus ook al jaren trainen of dat van plan zijn te gaan doen. (en niet alleen met kuren)
                        Ghehehe, zit je me hier nou een beetje belachelijk te maken omdat ik ook wat ecto trekjes heb Bruce?

sigpic

Comment

Als er wat op poten gezet wordt wil ik best komen.

Al leert de ervaring mij dat het altijd wat lastig is dan vantevoren gedacht om een en ander op poten te krijgen.
                          De enige meeting die er geweest is moest ik helaas afzeggen..
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Bruce

LOL ik en hardcore? Kerel... laat ik het maar even zo zeggen, ik ben zelf geen Nederlander.. oke ik heb wel een nederlandste paspoort maar ik kom oorspronkelijk uit Iran. Ik ben een christelijke Iranees dus patserig gedrag etc. zal je in dat geval zeker niet tegen komen.

Ps: Ik luister ook niet naar hardcore maar eerder naar rock @ linkin park en ja techno etc.

Falyster

Lol @ pindakaas.
                            Last edited by Nex-; 15-04-2008, 22:55.

Comment

Wel grappig btw het ik ben niet breed genoeg item zie je bij elke meetingplanning voorbij komen.

Ik snap dat nooit wtf boeit dat nou ik ben een dikke trol maar daarom mag ik toch ook komen.(denk ik)
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                                Wel grappig btw het ik ben niet breed genoeg item zie je bij elke meetingplanning voorbij komen.

Ik snap dat nooit wtf boeit dat nou ik ben een dikke trol maar daarom mag ik toch ook komen.(denk ik)

Haha, I couldn't care less. Altijd motivatie om "grotere" dudes MET kleren aan te zien hahaha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X