Bodynet Meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wordt een drama, ik zeg het je. als ik ooit kom zal ut alleen vrijdag op zaterdag zijn en dan als ut ff kan dr bij slapen. niet bij punani, want die begint dan zoweer in mn rauwe anusje. hm... dat wordt een donut. gagaga.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
      wordt een drama, ik zeg het je. als ik ooit kom zal ut alleen vrijdag op zaterdag zijn en dan als ut ff kan dr bij slapen. niet bij punani, want die begint dan zoweer in mn rauwe anusje. hm... dat wordt een donut. gagaga.
      bruce damn kerl hou es op met dat anus....je bent erg anus gefixeerd jaaaa k heb m door jij zit nog in de kast....gebruikt vrouw en kind als dekmantel

internet gebruiken om stiekum beetje over anus, raggen enzo te lullen
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

• @ onderhandelen: miet, jij komt niet. moet je ff dit topic lezen. je gelooft toch zelf niet dat kiki ever komt. die wordt doodziek van al die geile ventjes. en dan is ut bruce die haar moet beschermen en ben ik de pineut.

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
          bruce damn kerl hou es op met dat anus....je bent erg anus gefixeerd....vrouw ...kinderen jaaaa k heb m door jij zit nog in de kast....internet gebruiken om stiekum beetje over anus te lullen
          ja, eigenlijk donut dus.
          nou ik blijf lekker in de kast als je het niet erg vindt. gege

Comment

@ onderhandelen: miet, jij komt niet. moet je ff dit topic lezen. je gelooft toch zelf niet dat kiki ever komt. die wordt doodziek van al die geile ventjes. en dan is ut bruce die haar moet beschermen en ben ik de pineut.
            Dan is Kiki de pineut, want op het moment dat jij haar moet beschermen zit punani je keihard uit te wonen. Je beschermt haar niet door te kreunen he bruce.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• hm... dat voel ik niet eens. punani heb een doorsnee van hooguit 3cm. :shag
              maa-aarrr.... wat moeten we ZONDER kiki? mekaar aankijken en grinniken?

Comment

@ onderhandelen: miet, jij komt niet. moet je ff dit topic lezen. je gelooft toch zelf niet dat kiki ever komt. die wordt doodziek van al die geile ventjes. en dan is ut bruce die haar moet beschermen en ben ik de pineut.
                damn dude u right....fuck moeten we t met elkaar doen toch wel anus je Neee die kant wilde ik niet op ooh wacht we hebben Patric nog

Originally posted by Patricia86
                Wat je alleen vergeet is dat vrouwen vaak beide kanten willen.
                I am saved
                We like it

Comment

• hahahaha. zo ad ik em nog niet gelezen onderhandelen. haha... dus iig 2 mensen zijn uitverkoren. de rest dan maar met elkaar. hahahaha.
                  echt gaaf als we met grote groep dan een goedkoop hotel of huisjescomplex huren. je lacht je dood. en dan als op gegeven moment iedereen dronken genoeg is ff eerlijk je grootste geheim vertellen. wat je niemand durft te vertellen eigeluk. gege. ik hebter wel eentje ;D:

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                    damn dude u right....fuck moeten we t met elkaar doen toch wel anus je Neee die kant wilde ik niet op ooh wacht we hebben Patric nog

I am saved
                    Je trekt die quote wel lekker uit zijn verband zeg.

@ Bruce
                    Dat verhaal is geen geheim hoor! We weten allemaal dat je sinterklaas bent in het bejaarden tehuis op 5 december om de homo's aldaar nog eens flink uit te wonen.
                    Zo'n situatie krijgen we dan:
                    YouTube - hans teeuwen als sinterklaas bij jiskefet
                    Last edited by GeneralIx; 25-04-2008, 16:29.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hahahaha. zo ad ik em nog niet gelezen onderhandelen. haha... dus iig 2 mensen zijn uitverkoren. de rest dan maar met elkaar. hahahaha.
                      wilde m vanmidag al posten in punani's topic maar dacht dan wordt ik te flauw kan niet in een serieuze topic
                      Originally posted by bruce View Post
                      echt gaaf als we met grote groep dan een goedkoop hotel of huisjescomplex huren. je lacht je dood. en dan als op gegeven moment iedereen dronken genoeg is ff eerlijk je grootste geheim vertellen. wat je niemand durft te vertellen eigeluk. gege. ik hebter wel eentje ;D:
                      hahaha geloof ik best dat je er 1tje hebt, blijf nou maar lekker in die kast....ik ga niet bij bruce slapen :S, hij ziet t al helemaal voor zich....zal ik je es ff een geheimpje verklappen zegt i dan, kan je geen kant meer op, en hij is al zo groot he
                      We like it

Comment

• whaaahaaahaaaa... ik mag jou wel onderhandelen. wat een drekhumor. ik bedoel netuurlek en public. rond het kampvuur ofzo. dat ut donker is en niemand ziet dat je rood wordt.haha

Comment

• bruce je hebt me eeuwige respect.. kapot goede grap. je bent me mattie love u

Comment

• haha.. om die drie cm doorsnee?

Comment

• Originally posted by punani View Post
                              bruce je hebt me eeuwige respect.. kapot goede grap. je bent me mattie love u
                              Originally posted by bruce View Post
                              haha.. om die drie cm doorsnee?
                              sjoooow dit is eruughh peeps dit is een openbare forum ff inhouden doe anders via pm ofzo

......kontelikkers, rim -apen

hier
                              anus stimulatie
                              Een inleiding in Kegel oefeningen:

Last edited by onderhandelen; 25-04-2008, 17:30.
                              We like it

Comment

• Hahaha, lol.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X