Bodynet Meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kijk, dat vind ik nou weer te ranzig. jullie moeten je voorstellen, dat jullie allemaal aan de beurt zijn en als wij (punani en ik) ons gram hebben gaan we er met kiki vandoor en patricia86. snappie.
    missch. mag onderhandelen mee voor (kijk)les
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• En ik moet het zeker allemaal sneaky vast leggen op de harde tape voor latere studie en analyse? Af en toe wat lube aanreiken als je rits weer eens vast zit en zo? :P

Comment

• neeee, dat is uit de boze. GEEN camera's.
        offuh... toch wel. haha.. gege... om trug te zien. hm... zitten we eerdaags bij jensen op de bank. lol

Comment

• geen camra's ik neem altijd alles op hehe is btw wel cool om te doen....ga je zien hoe snel je leven veranderd....op....gebied

je weet wat ze zeggen van camra mensen die doen uit eindelijk ook mee
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Je bedoelt die camera doet uiteindelijk ook mee, je moet ergens mee rekken he OH.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by bruce View Post
              kijk, dat vind ik nou weer te ranzig. jullie moeten je voorstellen, dat jullie allemaal aan de beurt zijn en als wij (punani en ik) ons gram hebben gaan we er met kiki vandoor en patricia86. snappie.
              missch. mag onderhandelen mee voor (kijk)les
              bruce is mij man

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                geen camra's ik neem altijd alles op hehe is btw wel cool om te doen....ga je zien hoe snel je leven veranderd....op....gebied

je weet wat ze zeggen van camra mensen die doen uit eindelijk ook mee
                met de mannen bedoel je. u c. kwistut ghe ghe.

Comment

• Pest hem is niet zo he bruce...

Comment

• bruce en punani ownen

Comment

• bilmaatjes 4 life

Comment

• he musculous en fanatic, ik heb in de 35 jaar dat ik op bodynet gezeten heb nog met niemand ruzie gehad, maar ik wil toch echt vragen of jullie dan een topic openen voor julliezelf en niet deze verneuken. DIT was tot gister het toptopic van bodynet. als nou een van jullie niet meer reageert, is het over. dus die heb mn respect dan weer. that sounds good?

Comment

• Bruce hoe kan je nou 35 jaar op bodynet hebben gezeten als je nog maar 30 jaar oud bent? Overigens bestaat bodynet geen 35 jaar.
                          Maar je hebt inderdaad gelijk... als deze twee heren nou een afspraak maken en het ergens anders uitvechten....

Comment

• dat was fictief bedoeld. alleen snipke zit hier langer volges mij. missch. mr. symmie, maar volgens mij die zelfs niet. dusssss

Comment

• geen prob bruce man
                              tsop is trouwens de bonen nie waard

succes met jullie planning omtrent de meeting

Comment

• Zo even het een en ander weggehaald ging niet bepaald over een meeting.

Nu maar weer even on-topic
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X