Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Toen ik heel klein was gezwommen en gevoetbald... Van mijn 6e t/m 19e zeer fanatiek paardgereden... Floorball doe ik nog steeds... Yoga doe ik nog steeds... Paaldansen (als workout) doe ik nog steeds... En dus fitnessen...
En tussendoor wil ik nog weleens een golfclub oppakken en een balletje slaan...
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
paaldansen, velen zien het als geildoenerij maar ik denk dat je het niet mag onderschatten
vind trouwens een niet strippende paaldans act vele knapper dan één of ander ordinair dansje alhoewel dat er soms ook mooi stripacts aan verbonden zijn, soms dan :d
paaldansen, velen zien het als geildoenerij maar ik denk dat je het niet mag onderschatten
vind trouwens een niet strippende paaldans act vele knapper dan één of ander ordinair dansje alhoewel dat er soms ook mooi stripacts aan verbonden zijn, soms dan :d
Paaldansen is echt supervermoeiend... De eerste paar keer kon ik twee dagen bijna niet gaan zitten (moest hangen boven de wc ) en kon mijn tanden bijna niet poetsen van de spierpijn...
Als mensen het alleen maar als geildoenerij zien daag ik ze uit eens een uurtje stevig bezig te zijn met een paalworkout... gegarandeerd dat je na dat uur de kracht niet meer hebt om die paal in te klimmen
Maar bovenal is het gewoon superleuk om te doen... Ik vind het een erg leuke manier om kracht op te bouwen en lenigheid te behouden
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
voetbal, judo, sex , fitness -> bb(naja wats the difference?) en natuurlijk apenkooi
eeh fitness en bodybuilding is nogal een heel groot verschil
verder heb ik aan 2 verschillende vormen van jiu jitsu gedaan, gewoon de normale vorm zeg maar en de wedstrijdvorm (ja dit is heel verschillend van mekaar) voor de wedstrijdvorm zijn ook speciale trainingen die dan dus ook heel anders zijn als de standaard trainingen. Verder heb ik hierbij ook nog aan taekwondo gedaan
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment