Merkschoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat je zegt klopt helemaal. Echter als iemand mij zou vragen of ze nep of echt zijn dan zou ik gewoon de waarheid vertellen. Het kan mij namelijk weinig schelen wat iemand anders over mijn kleding denkt als ik me er maa goed bij voel.

Overigens heb ik ook aardig wat kleding van het merk G-star maar koop ze altijd als ze stevig worden afgeprijsd. Zo heb ik vorig jaar een G-star jas gekocht voor 50 euro... eerder kostte hij 129.99 euro.

Ik zal moeten toegeven, ik ben zeker niet de rijkste. Als ik bijvoorbeeld naar de AH ga en ik zie dat bijvoorbeeld kipfilet in de actie is dan haal ik er meteen een hele berg van... ben je een stuk goedkoper uit dan normaal wanneer je elke week weer hetzelfde voor dezelfde hoge prijs koopt.

Al met al ben ik niet iemand die zoveel om kleding geeft, als ik er maar netjes uit zie.

Greetz,

Comment

iemand niet een goede internetsite voor schoenen? Ik heb een 49, e vind je quasi nergens in Belgiƫ
      the one and only tabata overlord

Comment

Als ik het goed heb moet je zulke grote schoenen toch speciaal voor je laten maken? Ik bedoel 47 komt al zelden voor laat staan 48 en half.

Comment

Ik ben het helemaal met quibes eens. Maar tegenwoordig wordt er zoveel nep zooi verkocht als je nu met iets echt loop dan denken mensen nog dat het nep is..Tevens vind ik iets nep kopen zoiets hebben van ik wil het wel maar ik kan het niet maar om erbij te horen koop ik het maar.

Zelf koop ik ook nooit nep al zijn deze schoenen in de link wel nep. ik vind ze wel tof dus wil ik ze kopen. Ik heb al zitten google maar ik ben ze nergens tegen gekomen.(op officiele sites) Dus vandaar het vermoeden dat ze nep zijn.

grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
            iemand niet een goede internetsite voor schoenen? Ik heb een 49, e vind je quasi nergens in Belgiƫ
            Van Nike kun je met de custom schoenen maker tot maat 50, en van puma custom tot 48. Kan je de links wel doorsturen als je wilt, maar helaas zijn ze dus wel wat duurder dan de standaard schoen. De Nike is overigens redelijk snel binnen, mijn broertje had hem binnen 2,5 week binnen. Als je geĆÆnteresseerd bent wil ik je de links wel even geven.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Alles wat ik van Ebay heb is echt. Ik kijk gewoon naar de feedback op de stores (ik koop alleen via stores) en daaruit kan je vaak afleiden of ze echt zijn of niet.

en de maxjes zitten heerlijk

Comment

Ik zit nu al en 6 weken in thailand en blijf zeker nog 4 manden ,ik stuur nu regelmatig voor mijn vrienden gewoon kleren op ,heelemaal geen probleem met douane maar je moet het weten hoe dat moet doen.
                Ik kan hier alles krijgen kwa merkkleding maar ook alles wat er maar bestaat.
                Ik betaal in nederland voor en replay 139 euro en hier kan je hem van mij krijgen voor 32.50 euro presies de zelfde labels alles.tuurlijk heb je hier ook nep, maar dat verschil zie ik wel ,ik kan geen nep opsturen want dan houd de douane vast.
                lacoste polo alle kleuren en maten orgineel bij mij 27.50 euro.
                Ik doe dit regelmatig dus je hoeft niet bang te wezen dat er wat mis gaat met de zending.Vraag maar aan me wat je wilt hebben op het gebied van kleren of elecktra ik kan het je leveren.het wordt verstuurd met tnt post verzekerd en al.

Comment

Dat is wel lekker goedkoop dan. Koop zelden kleren...1x in de 3-4 jaar ga ik eens naar de winkel en sla dan big time in. Maar winkels waar gstar en de meeste bekende merken verkocht worden loop ik straal voorbij. Het is niet mijn stijl, vind die kleren zo lelijk als de nacht en dan is het enorm lastig leuke kleren te vinden.

Gelukkig een week of 2 terug met een vriendin naar Breda geweest. Liep Brittain in en hadden zel veel leuk spul. Jammer genoeg niet meer de schoenen die ik wilde, dus een ander van het merk DC gehaald. Wat shirts en korte broeken van 1 of ander vaag merk. En vele malen goedkoper dan die popie-jopie ik wil er bij horen kleding. Daar heb je voor 400euro misschien 3 broeken ofzo en nu 4-5 hele sets van onderbroeken/sokken/korte broeken/shirts en schoenen. Lekker cheap en staat goed.

Kutte was wel met passen van die shirts. Sta ik voor de spiegel kijken hoe het zit. Wilde het bijna uit doen. Ik leek net zo'n power/roff dude sloeber die breed uit wilt zien en alleen voor de zomer traint. Enig verschil was dat ik wel spiermassa heb en hun niet en als de vriendin er niet was had ik die shirts niet gekocht :P

Comment

En wat denken jullie van de sites via marktplaats? had laatst kerel
                    PictureTrail zou het nep zijn? vraag rond 20-25 euro voor shirts

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      En wat denken jullie van de sites via marktplaats? had laatst kerel
                      PictureTrail zou het nep zijn? vraag rond 20-25 euro voor shirts
                      Bijna al die gasten hebben nep spul, deze site is volgens mij ook nep, vergelijk al die sites maar ze hebben allemaal dezelfde shirts die je niet in gewone winkels ziet.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Bijna al die gasten hebben nep spul, deze site is volgens mij ook nep, vergelijk al die sites maar ze hebben allemaal dezelfde shirts die je niet in gewone winkels ziet.
                        Is toch allemaal dom gelul, wat is nou echt of nep ,kijk maar in je nike schoenen maakt niet uit wat voor type, made in viatnam,zou normaal uit usa moeten komen toch.
                        Ik koop in een super dure winkel een zwarte hugo boss blouse ,trouwens in Nijmegen winkelnaam Diverent,made in turkey.
                        De hele echte Replay zou uit italy moeten komen, maar nee kijk maar op de label made in china.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X