hulp bij aankoop notebook

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp bij aankoop notebook

Gasten kunnen jullie me advies geven bij de aankoop van een notebook

moet dien om es op te kunnen gaan gamen maar dat is eerder bijzaak, vooral om op te werken, muziek opslaan etc

wat vinden jullie van onderstaande, de vraagprijs hiervoor is omtrent 1200€

alvast bedankt gasten
    grtz

HP Pavilion dv9590ed notebook

HP Pavilion dv9590ed notebook met ingebouwde webcam, Bluetooth en TFT-breedbeeldscherm van ca. 42 cm.

Specificaties: Intel Core 2 Duo T5250, 2048 Mb intern geheugen en 160 Gb harde schijf. Ingebouwde Light Scribe DVD-rewriter +/-RW en 5-in-1 multikaartlezer. Grafische kaart: nVidia Geforce Go 8600M met 128 Mb geheugen. Ingebouwde 56k high speed modem en wireless LAN 802.11 b/g. Aansluitingen: 4x USB 2.0, 10/100 LAN ethernetkaart, FireWire, ExpressCard 54 slot, S-video enTV out. Besturingssoftware: MS Windows Vista Home Premium.

ongeveer hetzelfde systeem kun je ook een stukkie goedkoper kopen

https://www.dynabyte.nl/artikel/24082

Saturn | Aanbiedingen | Saturn Rotterdam Zuidplein

Untitled Page

zijn een paar voorbeeldjes

dus wat ik er van vindt.......te duur

Comment

Voor 1200 euro kan je een betere notebook kopen.

Ik ga even voor je op zoek.
      En ik kom niet met bullshit producten aan, heb me al een heleboel jaartjes in ict verdiepd.

Comment

thx bro´s

zal nog effe wachten dan
        hou me op de hoogte nex-

Comment

Originally posted by flashman View Post
          ongeveer hetzelfde systeem kun je ook een stukkie goedkoper kopen

https://www.dynabyte.nl/artikel/24082

Saturn | Aanbiedingen | Saturn Rotterdam Zuidplein

Untitled Page

zijn een paar voorbeeldjes

dus wat ik er van vindt.......te duur
          hehe zeker te duur als ik uw links ga gaan bekijken
          scheelt de helft in prijs

Comment

Ik zou me niet te blind staren op en ingebouwde webcam ,ik vind het maar niks

Comment

tja als je een webcam veel gebruikt is het wel makkelijk......(vooral bij een laptop)

eigenlijk moet je eens naar Saturn in duitsland gaan (ik weet dat er een in koblenz zit)

daar hadden ze laatst een laptop aanbieding waar compleet nederland niet tegenop kan

Comment

Originally posted by flashman View Post
                tja als je een webcam veel gebruikt is het wel makkelijk......(vooral bij een laptop)

eigenlijk moet je eens naar Saturn in duitsland gaan (ik weet dat er een in koblenz zit)

daar hadden ze laatst een laptop aanbieding waar compleet nederland niet tegenop kan
                KLopt als en bus Saturn is erg goedkoop, maar overal bij de grens over gangen heb je sarturn

Comment

hehe ik heb net vorige week een lekker aanbiedinkje gekocht hier in nederland.......paar dagen later kreeg ik de folder van Saturn binnen......

K. U. f*cking T.

Comment

Ik zou voor de nintendo DS lite gaan kerel
                    Who's the Chef

Comment

Toshiba en Fujitsu zijn de meest probleemloze laptops. Vastlopers kennen ze daar niet. Ik heb een Toshiba met 120 GB harde schijf, 1024 MB werkgeheugen, Windows Vista Home en meer poespas nieuw voor €600 gekocht en hij heeft nooit problemen. In mijn omgeving ook veel Toshibafans die soms al 4 of 5 jaar dezelfde hebben zonder gezeur.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sorry kerel, was het helemaal vergeten. Zal morgen even overleggen voor je bij hardware.info.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                          Toshiba en Fujitsu zijn de meest probleemloze laptops. Vastlopers kennen ze daar niet. Ik heb een Toshiba met 120 GB harde schijf, 1024 MB werkgeheugen, Windows Vista Home en meer poespas nieuw voor €600 gekocht en hij heeft nooit problemen. In mijn omgeving ook veel Toshibafans die soms al 4 of 5 jaar dezelfde hebben zonder gezeur.
                          ik heb het ook wel voor toshiba, men pa heeft er ene en tis zalig bakje

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                            elke laptop kan vastlopen...hangt ervan wat je ermee wilt doen
                            wat je doeleinde ermee zijn..ga je hardcore gamen erop dan is bij veen laptop van 600 niks...garandeer je dat je een shared videocard hebt etc

ga je het gewoon gebruiken om te msnen en browsen dat is het top etc etc

ik ben dolgek op deze notebooks
                            Notebooks

Comment

ACER Aspire 7520 notebook

wat vinden jullie van volgende prijs 699e
                              gamen erop is eigenlijk maar een optie daar ik toch een ps3 staan heb...

ACER Aspire 7520 notebook met 17" breedbeeldscherm en webcam.

Processor: AMD Athlon 64 x2 TK57. Harde schijf van 160 Gb. Werkgeheugen van 2048 Mb. DVD-rewriter dual layer. Ingebouwde webcam. Grafische weergave via nVidia GeForce 7000M met max. 896 Mb geheugen. Ingebouwd 56k modem. Draadloos LAN WiFi. Multi-kaartlezer 5-in-1. Windows Vista Home Premium.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X