Originally posted by quibus
View Post
weightlifting ongelukken
Collapse
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Originally posted by quibus View PostIk ging een keer in een iets te wijd shirt op zon crosstrainer en op de een of andere manier blijft me mauw achter de arm hangen en ik wordt over dat ding heengetrokken en zo tegen de spiegel aan gesodemieterd met een dikke scheur in me voorhoofd 2 gekneusde ribben was dat best een you-tube waardige actie.
Geen litteken ofzo aan je voorhoofd eraan overgehouden?"Nothing great was ever achieved without enthusiasm."
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postgeweldig met het aqaurium, en de laatste met squat, daarom zitten er van die haken op zodat je niet verder kan donderen -.-
En dan aquarium.. in plaats van dat ie ff een emmer of handdoek of iets dergelijks pakt ( handdoek om in dat gat te frotten zodat hij niet verder leeg loopt), wordt hij hysterisch en gaat ie allemaal "Mom! Mom!! Momma!!" roepen, tegen de tijd dat zij er aan kwam, heel dat aquarium al leeg
Comment
-
@ Quibus: damn zie het al helemaal voor me!
Heb zelf ook een keer wat 'leuks' mee gemaakt.
Was aan het incline dumbell drukken met 2 dumbells van 30 kg.
Begin aan mijn 2e setje en bij rep 4 raken de dumbells elkaar boven even heel licht aan. Ineens hoor ik een zeer vreemde 'kling...krrrr'
Ik dacht nog 'wtf.........'
Breekt vervolgens van 1 kant van de dumbells 15kg af en stuitert vanaf armlengte recht in mijn gezicht
Schijven belande ongeveer tussen/op mijn neus en lippen.
Ik sta nog vrolijk op om de schade te bekijken...geen goed idee want vervolgens ging ik van mijn stokje.
Wordt even later weer wakker met wat mensen om me heen en een ambulance onderweg.
Ambulancepersoneel heeft er naar gekeken en ik zou ontzettend veel geluk hebben gehad. Niks gebroken, tanden zaten los, maar dat was even afwachten en als ie op mijn voorhoofd was gevallen had ik een zware hersenschudding gehad.
Ze stuurden me zo weer naar huis :S
Dikke sukkels achteraf, want de impact van een dergelijk gewicht is ook onder je schedel echt nog wel zo groot dat je dus echt WEL een hersenschudding hebt. Ik heb drie dagen lopen ijlen in de zin van niet goed weten wat ik zei, slecht georienteerd en ben in totaal vier weken oid thuis geweest.
Na 1,5 week voor het eerst zelf een stukje buiten gewandeld, kon ik na 20 min mijn vriendin bellen. Was nog allemaal te heftig voor mijn beschadigde grijze massa en ik kon niet meer goed lopen en wist niet waar ik was. Gezellig
Afloop is ook echt bagger geweest. Ik kreeg op dag 2 een bos bloemen van de sportschool (was mijn reservegym btw, ging ik heen omdat die wel op zondag open was), maar daar weet ik niks meer van. Heb na die maand een klachtenbrief gemaild maar nooit meer wat gehoord.
1 jaar later sta ik aan de deur op een goafeest met een kerel die de voorzitter van die stichting (het is geen bedrijf) blijkt te zijn. Ik mijn onvrede uiten, blijkt hun @info adres nooit gechecked te worden :S
Heb daarna daar een jaar gratis getraind en tegenwoordig checken ze elke ochtend alle dumbells.
Comment
-
Ik was anderhalf jaar geleden ook eens aan het schuin dumbelldrukken met 2 dumbells van 28 kg. Ik zeg nog tegen mijn maatje destijds dat ie er ff bij moet blijven staan want ik had mezelf al aardig vermoeid met diverse andere oefeningen en sets dus ik voelde dat ik al aardig "op" was.
Wat doet die eikel? Gaat ie met 2 meiden staan te ouwehoeren! En ik hield bij de laatste rep het gewicht niet meer zodat er 1 dumbell van 28 kg keihard op mijn knie donderd! Gelukkig was er niks gebroken maar ik heb 3 maanden geen squat of legpress kunnen doen! En bedankt asshole!Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-