Prison Break

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

T-bag is toch die kinderverkrachter hoezo ownt die dan??

Comment

Originally posted by quibus View Post
      T-bag is toch die kinderverkrachter hoezo ownt die dan??
      Ik vind het een gast die zijn rol uitstekend speelt, er is niemand op de wereld die dezelfde rol net goed als hij kan spelen, hij heeft er echt precies DE kop voor.

Voor de rest is het een lul natuurlijk en had hij een vreselijke dood moeten krijgen in season 1 vanwege zijn verleden.

Comment

Die T-bag is idd een goeie speler!
        Net wat Broes zegt, in die film heeft hij wel een vies verleden...
        Terug van weggeweest!

Comment

T-bag is een uitstekende acteur... hij speelt zijn rol inderdaad grofweg prachtig. Waarom is hij een lul? Ja in de film misschien maar aan de andere kant, het zijn juist acteurs zoals hij die een serie/film compleet maken.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            T-bag is een uitstekende acteur... hij speelt zijn rol inderdaad grofweg prachtig. Waarom is hij een lul? Ja in de film misschien maar aan de andere kant, het zijn juist acteurs zoals hij die een serie/film compleet maken.

hey hey, ik vind het juist een goeie acteur, zoals ik zei. Ik zei lul vanwege zijn verleden in de film. Voor de rest vind ik PB alleen nog maar interessant vooral vanwege hem. Held is het, zoals ik gister al zei.

Comment

Originally posted by Broes View Post
              Ik vind het een gast die zijn rol uitstekend speelt, er is niemand op de wereld die dezelfde rol net goed als hij kan spelen, hij heeft er echt precies DE kop voor.

Voor de rest is het een lul natuurlijk en had hij een vreselijke dood moeten krijgen in season 1 vanwege zijn verleden.
              Ja oke duidelijk ik snapte je in eerste instantie niet goed het is idd een goede acteur

Comment

bij ons in belgie is het vierde seizoen zondag pas van start gegaan en echt veel vond ik er niet aan behalve dat ze wel telkens weten de spanning erin te houden maar toch wel ietsje vergezocht nu, ben van zelfde mening dat seizoen 1 rules, seizoen 2 was nog geloofwaardig maar in drie gingen ze de mist in, los van dit alles blijf ik het toch een schitterende serie vinden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X