Pinada is jarig

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

!Gefeliciteerd!
    Terug van weggeweest!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Dan komt hij op het dakterras hoor. Daar doen wij van het Bodynet team niet te moeilijk over. Brucey stampt een gaatje, been ramt de paal erin, Ijsblok geeft aanwijzingen, Posseltje test de paal uit, en ik sta je te motiveren om toch vooral even te demonstreren wat je hebt geleerd.
      Originally posted by IJsBlok View Post
      had het zelf niet beter kunnen zeggen
      er is weer een vrouw jarig hoor

Van harte gefeliciteerd meis Maak er binnenkort een mooie dag van en succes met klussen
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Dan komt hij op het dakterras hoor. Daar doen wij van het Bodynet team niet te moeilijk over. Brucey stampt een gaatje, been ramt de paal erin, Ijsblok geeft aanwijzingen, Posseltje test de paal uit, en ik sta je te motiveren om toch vooral even te demonstreren wat je hebt geleerd.
        Volgens mij zit die paal van onderen en van boven vast, lijkt mij moeilijk op een dakterras. Of mag het ook een zwiepende paal wezen, wel apart hoor hang je opeens boven de straat op je koppie....

Comment

Originally posted by erikv View Post
          er is weer een vrouw jarig hoor

Van harte gefeliciteerd meis Maak er binnenkort een mooie dag van en succes met klussen
          Hahaha, je weet dat er hier altijd gedold wordt, mede door jou dus niet zeuren jij.
          Originally posted by Fanatic View Post
          Volgens mij zit die paal van onderen en van boven vast, lijkt mij moeilijk op een dakterras. Of mag het ook een zwiepende paal wezen, wel apart hoor hang je opeens boven de straat op je koppie....
          Als die paal sterk genoeg is, liefst niet hol, en goed verankerd is, is er niks aan de hand hoor.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heey Pinada, van harte gefeliciteerd
            Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

van harte meid

beter laat dan nooit

Comment

Dank jullie wel allemaal! Er is ook geen plek meer op het dakterras, gisteren van de ouders van mijn vent vier buxussen (of is het buxi?) gekregen... 200 kilo per stuk... Staat beetje vol nu
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X