zoek een nieuwe mobiele telefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Vista en Nokia lijken wel op elkaar. Bij beide kun je geen flikker aanpassen. Alles is dichtgetimmerd.

alleen nokia is beter ontwikkeld dan Vista..

Vista is een afdankertje van het aankomende Windows 7

wat het nu moet worden..

zal ok wel in het begin weer klutjes zijn... XP blijft toch betere besturingssysteem...
    ( windows 7 is verbeterde versie van Vista )
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Voor mij voorlopig nog lekker Xp. Ben echt wel een fan van alles het nieuwste van het nieuwste en nu hebben, maar niet met Vista. Waardeloos gebeuren.

Over de discussie nokia: vind de menu-indeling echt te slecht voor woorden. Je hebt een "easy-menu". Aha. Helder. En Talk-to-talk. En nog wel meer van die vage termen, met daarin weer een onderverdeling die op zijn zachtst gezegd apart is te noemen. Bij samsung heb je de knop "instellingen"en dan kun je configureren. Met geluid kom je bij geluid, met bluetooth bij bluetooth. Helder, logisch, zo zie ik het graag. Niet dat Samsung niet af en toe vreemde dingen heeft hoor (je kunt geen thema als je geen toetsengeluid wilt bijvoorbeeld op mijn schuivertje), maar door de bank genomen vind ik samsung>de rest. Vooral die oude E730. Was een van de eerste in NL die hem had, en was er ontzettend blij mee. Superding.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Voor mij voorlopig nog lekker Xp. Ben echt wel een fan van alles het nieuwste van het nieuwste en nu hebben, maar niet met Vista. Waardeloos gebeuren.

Over de discussie nokia: vind de menu-indeling echt te slecht voor woorden. Je hebt een "easy-menu". Aha. Helder. En Talk-to-talk. En nog wel meer van die vage termen, met daarin weer een onderverdeling die op zijn zachtst gezegd apart is te noemen. Bij samsung heb je de knop "instellingen"en dan kun je configureren. Met geluid kom je bij geluid, met bluetooth bij bluetooth. Helder, logisch, zo zie ik het graag. Niet dat Samsung niet af en toe vreemde dingen heeft hoor (je kunt geen thema als je geen toetsengeluid wilt bijvoorbeeld op mijn schuivertje), maar door de bank genomen vind ik samsung>de rest. Vooral die oude E730. Was een van de eerste in NL die hem had, en was er ontzettend blij mee. Superding.
        Mee eens!! als je een voorproefje wil van windows 7 hoor ik het wel

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
          nokia vindt ik tog wel een van de beste hoor. mijn ouders hebben die ook en vindt er niks moeilijks aan. je went er wel aan. maar samsung is wel lekker makkelijk ja, maar die hebben haast alleen maar van die schuif toestellen, heb het nu ook, maar gaat allemaal stof tussen zitten waardoor die ook niet meer goed schuift.
          verder ben ik ook niet bekend met lg, motorola, of sony erricson.
          zit og te twijfelen om voor de n82 te gaan
          Als er allemaal stof tussen gaat zitten moet je misschien je broek wat vaker wassen

Ik heb als privé telefoon een samsung ladyphone... Echt een lelijk ding, maar hij was gratis... En ik geef geen moer om gadgets, dus boeit me niet hoe het eruit ziet...

Van mijn werk heb ik een nokia, een.... even kijken of het ergens op het toestel staat... zoek zoek zoek... Nope... Doosje erbij... Ah, een nokia 6300... Best mooi ding, zit ook een camera op van... weer even zoeken... 2 mp... Volgens mij zit er ook bluetooth op en een mp3 speler, maar ik weet het niet zeker, want ik gebruik het nooit... Op zich wel een handig ding als je, net als ik, een telefoon gebruikt voor de basale dingen als bellen en smsen... Hoe de rest werkt, geen idee...

Told you I´m not into gadgets
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Als er allemaal stof tussen gaat zitten moet je misschien je broek wat vaker wassen

Ik heb als privé telefoon een samsung ladyphone... Echt een lelijk ding, maar hij was gratis... En ik geef geen moer om gadgets, dus boeit me niet hoe het eruit ziet...

Van mijn werk heb ik een nokia, een.... even kijken of het ergens op het toestel staat... zoek zoek zoek... Nope... Doosje erbij... Ah, een nokia 6300... Best mooi ding, zit ook een camera op van... weer even zoeken... 2 mp... Volgens mij zit er ook bluetooth op en een mp3 speler, maar ik weet het niet zeker, want ik gebruik het nooit... Op zich wel een handig ding als je, net als ik, een telefoon gebruikt voor de basale dingen als bellen en smsen... Hoe de rest werkt, geen idee...

Told you I´m not into gadgets
            hoelang ben je bezig geweest met dit berichtje?? lol met je zoeken en zoeken..?

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
              hoelang ben je bezig geweest met dit berichtje?? lol met je zoeken en zoeken..?

Nou, ik moet toegeven dat ik best lang naar het type toestel heb gezocht... Toen maar aan collegae gevraagd of zij wisten welk type het was... Toen kwam er een snuggere met het idee om op het doosje te kijken... En toen moest ik het doosje nog zoeken... Ach, als ik er de TS mee help (wat ik eigenlijk betwijfel maar goed) heb ik het er graag voor over hoor

En heb ik ook weer eens wat te doen op mijn werk
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

En heb ik ook weer eens wat te doen op mijn werk
                Ik heb een lotgenote.. die normaal gesproken ook geen veter te doen heeft !!

@TS .. kan je er nog uit komen welke tel je neemt..??

Comment

Ik heb een lotgenote.. die normaal gesproken ook geen veter te doen heeft !!

@TS .. kan je er nog uit komen welke tel je neemt..??
                  ja, heb er 1 besteld, tog een nokia generalix nokia n95, was nog goedkoper ook dan de n82

@pinada:
                  dat stof komt door mijn werk, dus niet aan het broek wasse
                  tog wel lief hoor dat je dat voor mij over hebt

@generalix:
                  wat bedoel je met:
                  '' je kunt geen thema als geen toetsengeluid wilt, bijvoorbeeld op mijn schuivertje''
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

Welke Telefoon je moet nemen?

$ IPHONE $

Waarom? Omdat ik die ook heb
                    Last edited by Chuck Norris; 24-10-2008, 10:50. Reason: WHAHAHA
                    If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Originally posted by Chuck Norris View Post
                      Welke Telefoon je moet nemen?

$ IPHONE $

Waarom? Omdat ik die ook heb
                      U rijdt Skoda?

Comment

De i phone is toch die telefoon waarvan de batterij na een dag leeg is?

Comment

U rijdt Skoda?
                          LOL!!!
                          Originally posted by quibus View Post
                          De i phone is toch die telefoon waarvan de batterij na een dag leeg is?

Comment

heb nu mijn nokia n95 binnen, en het is een super mooi ding, maar ik zit met 1 ding wat ik niet weg kan krijgen.

op de achtergrond staan van die icoontjes enzo, en die krijg ik niet weg, zo heb ik geen voledige achtergrond en staan er al die dingen erdoor.
                            weet mss iemand hoe je dat weg kan krijgen, het kan wel, maar weet het niet.

als iemand dat weet, zou het fijn zijn als je me dat zou kunnen vertellen.

alvast bedankt jongens en dames
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

Ik heb een Nokia 1200. Perfect. Kan bellen en sms 'en.
                              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

LOL!!!

De Iphone is toch egt beter dan de rest (dat is als je het geld hebt om een MacBook te kopen.

Waarom? Omdat de programma's er gewoon op werken en nog uitgebreid ook. Met een Apple computer word alles perfect gesyncd.

En wat betreft dat plaatje van je: behalve "changeable memory cards" kan de Iphone alles wat er in dat plaatje staat dat hij niet kan.
                                If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X