prison break

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• prison break

Iemand die dit volgt?

Ik ben een onwijze fan ervan iig en volg alles op amerikaans niveau, ben dus al stukje verder dan waar ze in nederland zijn en heb nu een site gevonden waar je alle episodes kan vinden en elke dinsdag de nieuwste gereleased wordt.

Dus indien iemand hier geinteresseerd in is, zal ik hem ff posten.

Merk het wel

grts
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Ja post hem dan. Ik ben nog steeds bij seizoen 2 gebleven. Omdat deze seizoen zo oud is kan je hem nergens meer op het internet volgen, dan heb je maar een paar episodes die het doen en de andere zijn dan weer verwijderd.

Comment

Okee Nex

Watch Prison Break Online

De perfecte site, alle aflevering

Het is TE gruwelijk kan ik je vertellen, kijk uit dat je niet er 15 per dag kijkt zoals een vriend van me laatst even weer wilde bijlopen :P

cheers

Comment

bedankt voor de link is een super serie prison break

Comment

Originally posted by jake22 View Post
          Okee Nex

Watch Prison Break Online

De perfecte site, alle aflevering

Het is TE gruwelijk kan ik je vertellen, kijk uit dat je niet er 15 per dag kijkt zoals een vriend van me laatst even weer wilde bijlopen :P

cheers
          Dat bedoel ik dus bro. Ik kende die site al heel lang. Maar je kan 70% van de oude afleveringen niet meer bekijken en dat is dus mijn probleem waar ik bij seizoen 2 ben blijven hangen.

Comment

er zijn meerdere sites.
            hieronder een link van een top 100.
            ik zie net dattie over zn bandwith heen zit, maar daar zie je 100 sites op rij. daar hebben alle films, spellen en series al standaard ondertiteling.
            Account over bandwidth

ik heb nu net seizoen 4 afl. 11 bekeken. ik kan je vertellen dat seizoen 4 stuk beter is dan 3
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Dat bedoel ik dus bro. Ik kende die site al heel lang. Maar je kan 70% van de oude afleveringen niet meer bekijken en dat is dus mijn probleem waar ik bij seizoen 2 ben blijven hangen.
              Ik heb een paar steekproeven gedaan, en kan er 10 uit 10 bekijken :P

Heb verschillende genomen uit 1,2,3

Ligt het niet aan je firewall?

Moest nl. zelf bij 4 ofzo pop ups even toestaan wat vreemd is gewoon ik dat bij de andere niet had

Comment

Forgive Them All :: Usenet Community :: Log in

DL via nieuwsgroepen en je hebt seizoen 1 t/m 4 binnen 1 dag

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X