wie heeft er tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie heeft er tips?

ik moet morgen voor de 3de x op voor het theorie examen voor de auto
    2x gezakt 11 en 8 fout
    heeft mss iemand tips ofzo, want heb geen zin om nog een keer te zakken.
    heb natuurlijk wel goed geleerd, maar er zitten altijd weer van die vragen tussen die ik nog nooit hebt gezien, en daar ga je
    heb het hard nodig nu met mijn nieuwe werk, dus moet hem hebben morgen.

alvast bedankt jongens en dames
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

kan je niet helpen.
    Maar wil je wel even sucses wensen.

Comment

Originally posted by schiedam View Post
      kan je niet helpen.
      Maar wil je wel even sucses wensen.
      dankje schiedam
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Oefenen op zon cdrommetje. Vraagstelling is gewoon anders dan uit zon boekje.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Oefenen op zon cdrommetje. Vraagstelling is gewoon anders dan uit zon boekje.
          dat doe ik al heb een boek en cdrom en maandag's avond is er theorie bij de intructeur.
          en nog zijn er veel vragen die ik nooit heb gezien.
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

niet te moeilijk denken bij die vragen, eerste antwoord wat bij je op komt is meestal ook nog het goeie, succes
            hoop voor je dat je hem haald
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zelf begin over een half jaartje of eerder ermee dus heb geen idee hoe het is.
              maar alsnog wens ik je veel succes en we horen van je!
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                niet te moeilijk denken bij die vragen, eerste antwoord wat bij je op komt is meestal ook nog het goeie, succes
                hoop voor je dat je hem haald
                ja, maar vragen die je niet weet of nog nooit hebt gezien , zijn er altijd wel 2 antwoorden wat volgens jou goed is
                thnx

@ijsblok:
                thnx, morgen zal ik het wel laten weten, zal erg blij zijn, praktijk heb ik minder moeite mee
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                  ja, maar vragen die je niet weet of nog nooit hebt gezien , zijn er altijd wel 2 antwoorden wat volgens jou goed is
                  thnx

@ijsblok:
                  thnx, morgen zal ik het wel laten weten, zal erg blij zijn, praktijk heb ik minder moeite mee
                  of je er veel aan hebt weet ik niet maar mijn tips zijn:

als er 3 antwoorden mogelijk zijn bijv. a, b, c kies het antwoord dat je het meest logisch lijkt en als je het echt niet weet kijk dan welk antwoord zoiezo al niet kan.

Succes!
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Het is niet echt lastig, maar je moet gewoon even een beetje feel krijgen met de stof. Wat ik zelf heb gedaan is de hoofdstukken waarin cijfers voorkomen (auto maximaal zo hoog, zo breed, lading, aanhanger, etc) geleerd, en verder alleen proefexamens gemaakt. Stuk of 4-5. Dan komt het echt goed. Bij mij ook, had maar zes fout!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je zakt niet omdat je de vragen niet weet, maar omdat je gestressed bent. Zorg dat je relaxed bent en er van overtuigd bent dat je het nu wel gat halen. Easy!
                      Succes by the way
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Inderdaad zoals DSO zegt. CHILL!!! Je kan niet op vragen leren, je moet de princiepes van verkeersregels leren. En eigenlijk zijn er maar 10 dingen ofzo die je echt moet onthouden. En na het behalen van je rijbewijs vergeet je er 7 van omdat ze in de praktijk niet van toepassing zijn.

Je mag maar 80km/h op type x-weg. Je ziet een plaatje met een auto. Mag je hier 100km/h? Kijk gewoon naar wat voor weg het is en dan zeg je...Nee als antwoord

Comment

Deze dagen zijn de theorievragen echt naatje volgens mij..

zorg er voor dat je zowel de vragen achter elkaar leert maar ook willekeurig..
                          inderdaad zorgen dat je relaxt bent.. scheelt de helft

Succes
                          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Veel succes als je al niet bezig bent met het examen!! lukt je wel joh!

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
                              Veel succes als je al niet bezig bent met het examen!! lukt je wel joh!
                              nee nog niet, vanmiddag om 3 uur. thnx

@iedereen:
                              thnx, zal proberen om rustig te blijven

meeste problemen zijn tog met het voorang verlenen wel/niet
                              of je hebt een foto met een bord van einde binnenbebouwde en jij rijd er dan nog net binnen en vragen ze hier hoe hard je hier mag?
                              ik zij 50km/u omdat je nog binnen de bebouwde kom zit, maar het was dus 80 op deze weg.

en de strikvragen
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X