Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Meestal hebben ze er boeken vol liggen met voorbeelden. Anders kun je met de tatoeerder een gesprek aan gaan en je wensen kenbaar maken. Dan tekenen ze een tattoo voor je uit die ze dan voor je zetten zodra je er mee eens bent qua ontwerp.
op discovery komt nu ook altijd z'n programma
die gasten zijn echt supper goed komen uit Miami ofzo
die maken een schets waar je bij staad en dan worden ze extreem mooi
zou daar graag 1 laten zetten
wordt mn eerste, ben het al een tijdje van plan maar het moet in de winter, en meestal is dat de periode dat ik geen geld heb...
Ik zou liever niet al te cartoonisch hebben, liever wat donkerder van sfeer. Op google heb ik al genoeg gezocht maar ik vind ze overdreven. Levensecht is mooi, of puur met zwart.
Voor zover ik weet is het best om zelf een afbeelding mee te brengen. Kwestie van je "goesting" te vinden.
In die stijl lijkt me het mooiste, maar zoals het beneden in het hoekje staat is dit eerder een photoshop dan een tattoo
Dat is inderdaad photoshop maar het kan! En zo een wil ik ook laten zetten alleen gaat dat wel een heel poos duren. Volgens mij moet je echt de beste van het beste hebben wil je het zo krijgen. Hij ziet er in ieder geval verschrikkelijk mooi en stoer uit. Ik heb hem ook op een photoshop site gevonden, dus wist het vanaf het begin af aan al wel, maargoed... niks is onmogelijk.
Dat is inderdaad photoshop maar het kan! En zo een wil ik ook laten zetten alleen gaat dat wel een heel poos duren. Volgens mij moet je echt de beste van het beste hebben wil je het zo krijgen. Hij ziet er in ieder geval verschrikkelijk mooi en stoer uit. Ik heb hem ook op een photoshop site gevonden, dus wist het vanaf het begin af aan al wel, maargoed... niks is onmogelijk.
Nee, die kan niet. Kleurschakeringen zitten te dicht op elkaar. Gaat uitlopen naarmate je ouder wordt, en dan resteert alleen een vlek.
@ Genj
Dat hangt zwaar op je tattoeerder. Je hebt er en die laten er niets van heel, en je hebt er en die maken er een echt kunstwerk van. Denk echter dat beide mogelijk zijn, hoewel de laatste makkelijker zal zijn (en weet niet hoe groot je hem wilt hebben, maar als hij relatief klein is moet je wel uitkijken i.v.m. uitlopen doordat je huid losser wordt mettertijd).
Neem de foto's eens mee en vraag even na wat hij ermee kan doen.
Als je een foto kopie wilt ben je erg afhankelijk van de tattoeerder zijn skill. Vraag om voorbeelden/foto's van voorgaande klanten die ook om een fotokopie als tattoo vroegen. Ga bij verschillende tattoo boeren langs om te vergelijken.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment