Work-out top 40

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Work-out top 40

Wellicht een leuk idee om een soort van work-out top 40 te maken?

Was zelf aan het denken aan platen zoals die van in de film Rocky zoals eye of the tiger etc. Of push it van Salt'n pepper (vanwege de woordspeling).

Dus ik zou zeggen post hier nummers die je lekker vindt om op te trainen en dan kunnen we daarna een soort van top 40 samenstellen. Leuk om daarna te downloaden en flink te gaan knallen

Ciao F.

idee is wel goed alleen smaken verschillen ontzettend. zitten hier wat metal fans en ook andere. heb zelf nooit muziek op luister wel mee met de gym muziek. als het maar relaxte muziek is kan ik me goed concentreren maar zou zelf eerder voor wat van offspring of rammstein gaan.

Comment

ik luister nooit muziek tijdens mn work out (die draadjes en dat ding zitten alleen maar in de weg en leiden me te veel af. Ik wil gewoon knallen zonder dat iets me in de weg zit )

Stel dat ik muziek zou luisteren, zou ik gaan voor echte underground hip hop bangers Ik zal ff kijken of ik wat kan vinden (voor de hip hop heads onder ons. Zijn ze er? Laat ff weten, dan doe ik moeite)
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

heb zelf ook nooit muziek op, luister altijd wat ze draaien op de sportschool
        het muziek moet wel knallen
        dus rock of hardcore iets in die buurt graag
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als ik muziek luister in de sportschool is het vaak Korsakoff of iets dergelijks. Heb echter vaak last van mijn mp3 speler in mijn zak, en de muziek in de sportschool zelf gaat vaak dwars door mijn muziek heen. Of ik moet hem vol opendraaien, maar dat is ook niet goed voor mijn oren. Vandaar dat ik hem slechts sporadisch aan heb.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

aanwezug!!!!
            Originally posted by Leo1988 View Post
            ik luister nooit muziek tijdens mn work out (die draadjes en dat ding zitten alleen maar in de weg en leiden me te veel af. Ik wil gewoon knallen zonder dat iets me in de weg zit )

Stel dat ik muziek zou luisteren, zou ik gaan voor echte underground hip hop bangers Ik zal ff kijken of ik wat kan vinden (voor de hip hop heads onder ons. Zijn ze er? Laat ff weten, dan doe ik moeite)

Comment

Ik luister vooral liedjes van rocky, een paar voorbeelden (een paar zijn niet van rocky maar worden op youtube gebruikt in rocky videos XD )

Heart On Fire
              War
              Rocky IV training montage
              Thunder In Your Heart
              Change (John Waite)

Ik persoonlijk vind deze wel oppompend m het zo maar te zeggen .

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post

Hmm ik luister wel eens hip hop maar ben meer hardstyle, rock fan.

Hardstyle ftw. Metal vind ik ook prachtig... (luister er sinds kort naar) Vond het eerder maar niks.

Comment

Originally posted by henk33 View Post
                  aanwezug!!!!
                  toch maar ff een nieuw topic aangemaakt:

breng all y'all hip hop aarsen naar http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...hop-heads.html !!! kunnen we wat dieper erop in gaan

en @ nex: kom maar ff in dat topic vertellen wat je dan luistert
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Als ik muziek luister in de sportschool is het vaak Korsakoff of iets dergelijks. Heb echter vaak last van mijn mp3 speler in mijn zak, en de muziek in de sportschool zelf gaat vaak dwars door mijn muziek heen. Of ik moet hem vol opendraaien, maar dat is ook niet goed voor mijn oren. Vandaar dat ik hem slechts sporadisch aan heb.
                    Korsakoff... goede muziek ja.. maar irritant dat je dat nie kan luisteren,....

ben ik blij met mijn eigen surround set in me eigen ijzervreet kamer

maar @TS er zijn denk ik teveel verschillende genre's om een goede top 40 te maken..
                    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Ultieme trainingsnummer blijft gewoon:
                      Jump van House of Pain!!!

Comment

Snoeiharde deathmetal en trashmetal. Dat heb ik tenminste op mijn mp3 speler staan als ik hem opzet. Maar dat is alleen bij cardio omdat het zo saaie shit is. Tijdens krachttraining heb ik genoeg aan X-fm. Gewoon beetje dance is dan al motiverend genoeg voor mij.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Snoeiharde deathmetal en trashmetal.
                          Doodmetaal en vuilnisbakkenstaal? vreemde muzieksoort luister jij ophaler
                          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                            Doodmetaal en vuilnisbakkenstaal? vreemde muzieksoort luister jij ophaler
                            hahahahaha

@topic
                            nou als iedereen zijn top 5 post
                            kunnen we van die top 5 een soort top 30 van maken ofzo
                            gewoon de bester eruit kiezen

Comment

1. Around the world/ Harder better faster stronger - Daft Punk (album: Alive 2007)
                              2. Insomnia - Faithless
                              3. Tainted love - Soft cell
                              4. Touch it / Technologic - Daft Punk (album: alive 2007)
                              5. This is for my people - Missy elliot & basement jaxx
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X