Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik ga weer kneiterhard straalbezopen worden op een dorpsfeest waar iedereen elkaar kent Partyen tot de werkende laag van de maatschappij al weer lunchpauze heeft
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Vuurwerk! Elk jaar. Al ben ik 100 dan nog. Is een soort traditie met mn broer.
Wel mooi spul, niet van die flutzooi.
En natuurlijk lekker drinken en eten.
Bij mij net andersom Rico. Marion en ik gaan bij mijn zwager en schoonzusje op visite. Mijn schoonouders komen ook. Daar lekker gezellig avondje tv kijken denk ik. Mijn zwager zal wel een vuurwerkpakketje gekocht hebben.
Ik doe niks met sinterklaas, kerst, pasen, nieuw jaar of welk ander vaag feest. Dus zal waarschijnlijk om 10 uur weer in bed liggen zodat ik de dag er na van me vrije dag kan genieten en niet het merendeel er van weg slaap en verkwist.
Ik doe niks met sinterklaas, kerst, pasen, nieuw jaar of welk ander vaag feest. Dus zal waarschijnlijk om 10 uur weer in bed liggen zodat ik de dag er na van me vrije dag kan genieten en niet het merendeel er van weg slaap en verkwist.
Nee. Vier alleen dingen die ik het waard vind om te vieren. Dan vallen er bijvoorbaat al christelijke feestdagen af. En oud/nieuw vind ik ook geen zak aan.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment