Plannen voor Nieuwjaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bij de schoonouders vieren. Nou ja als m'n schoonmoeder niet te ziek is van de chemo. Toch proberen de goede dingen van het leven te zien.
    Middernacht aftellen dan taart en gaan slapen want vrouwtje moet werken op 1 januari. Bij deze wens ik iedereen al een goede gezondheid toe en natuurlijk goede resultaten bij het trainen.
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Geen idee. Zou naar Londen met vriendinnen maar met een klein beetje pech gaat het niet door.

Duffig trouwens. Had (na het zien van de titel) toch echt verwacht dat hier wel leuke ideeen zouden staan haha.

Comment

Knallen op extrema is toch zeker wel heel gaaf hoor. Gruwelijk dikke line up, gezellige mensen... Reken maar dat dat losgaan wordt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          ff wat pijlen afsteken biertje drinken en rond 2 uur me bed in =)

owja met vrienden natuurlijk ^^
          het is waar je van houdt

Comment

moet de weken ervoor veel werken deze week nu ook weer rond de 45 uur (en ik ga oko nog naar school toe) en moet nog sporten:P moet oudjaarsdag ook van 0700- eind werken en dan van 0100-0700 feesten word beetje vermoeiend:P

Dan liever met man of 10-15 bier drinken lachen film kijken 12 uur wat lawine pijlen de luch in en wat sierpotten meer bierdrinken en lekker slapen

Comment

Feestje bouwen met vrienden. Wat, waar en hoe weten we nog niet.
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Duffig trouwens. Had (na het zien van de titel) toch echt verwacht dat hier wel leuke ideeen zouden staan haha.
                Niet iedereen heeft de tijd of het geld om naar London te gaan...
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Niet iedereen heeft de tijd of het geld om naar London te gaan...
                  Ja maar je moet er wel een feestje van maken, daar ben ik het wel mee eens.
                  Of gaan er mensen nog trainen 1 januari?

Comment

Denk dat ik lekker op visite ga bij ons ma, altijd gezellig.
                    Natuurlijk ook even het kind in mezelf naar boven halen en toch even met vuurwerk spelen.
                    Daarna lekker flink eten met z'n allen.
                    Dan breek ik een fles wodka aan en ga ik mezelf lekker bezatten.
                    Om 00:00 uur iedereen ff gelukkig nieuw jaar wensen (als ik nog bij m'n positieven ben).
                    En dan ga ik mooi de stad in tot de volgende ochtend 6 uur!

Comment

Ik ga mijn naam eer aan doen

Al ben ik wel van plan het iets rustiger aan te doen dan vorig jaar, want daar kon ik me vrijwel niets meer van herinneren. Zonde.
                      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

zal de eerste x in 11jaar worden dat ik het gezellig thuis hou
                        aan al die zuipparty´s moest eens een eind komen

of dat patricia me inviteerd mee naar London, zal er ook wel weer niet inzitten

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                          zal de eerste x in 11jaar worden dat ik het gezellig thuis hou
                          aan al die zuipparty´s moest eens een eind komen

of dat patricia me inviteerd mee naar London, zal er ook wel weer niet inzitten
                          Ga je toch lekker naar Antwerpen.Ook zo'n vette stad.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                            Ga je toch lekker naar Antwerpen.Ook zo'n vette stad.
                            Zeker en vooral als je als blanke er wil rondlopen
                            Zal het rustig houden thuis anders start het volgende jaar straks weer bij de politie

Comment

Hear! Hear! Hear!
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hehe The time to make some changes has arrived

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X