Hoe was het afgelopen jaar voor jou?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe was het afgelopen jaar voor jou?

Weet dat dit jatwerk voor gevorderden is (danku Jur), maar beter goed gejat dan slecht verzonnen. Hoe was 2008 voor jou?

Wat waren de hoogtepunten?
    Je dieptepunten?
    Iets van opgestoken?

Waar hoop je in 2009 op?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Wat waren je hoogtepunten?
    Diploma gymnasium gehaald, complimenten van Sibil gehad, hoop bijgeleerd (ook op gebied van werken). Is nog geen hoogtepunt, maar als het goed is wordt dat een tattoo. Hoe mijn laatste werkgever afscheid van me nam. Complimenten aan mij, vroeg of ik na Korea terug wou komen en belde onmiddelijk het uitzendbureau om ze te vertellen wat een geweldige kracht ik was geweest.
    Je dieptepunten?
    Paar keer flink gezeik gehad, in de familie ook een paar keer goed mis.
    De verrassingen?
    Reactie van mijn moeder toen ik vertelde dat ik een tattoo ging nemen. Was positief.
    De leermomenten?
    Vooral op het werk. Zowel op het gebied van doorbijten (als je er geen zin in hebt) als dat je je zeker niet moet inhouden tegenover je uitzendbureau als zo'n debiel bijdehand tegen je gaat doen. Niet in die zin van schelden, maar je mag ook wel eens wat minder flexibel zijn.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat waren je hoogtepunten?-
      Je dieptepunten?
      Gebroken pols.
      De leermomenten?Ik heb het hele jaar door veel dingen bijgeleerd over training en voeding.

Waar hoop je in 2009 op?
      Veel gains

Comment

Hoogtepunt":
        dat me vrouw zwanger is.

Dieptepunt:
        dat het 2 keer eerder is misgegaan

Geleerd:
        je neemt geen kind een kind krijg je.

Comment

hoogtepunt
          de geboorte van onze tweede prachtige dochter,over gestapt naar andere sportschool met meer en duidelijke russeltaten

dieptepunt
          dat we tijdelijk uitelkaar gingen(wat nu dus weer heel goed en supper gaat)

geleerd
          veel over voeding en alles wat betreft bb, wie je echte vrienden zijn

Waar hoop je in 2009 op?
          Veel gains en de jackpot winnen
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hoogtepunten
            Niet echt veel hoogtepunten meegemaakt. Dat ik ging studeren na 1 jaar niks gedaan te hebben en eindelijk zelfstandig ben lijkt me wel een goeie.

Dieptepunten
            Fitness ongelukje, waarbij ik mijn grote teen brak ( scheur erin ), waardoor ik iets meer dan 1 week niet kon sporten en daarna ook nog even moeite had om benen te trainen.

Mijn ozo lieve Marokkaanse Buurjongen, die nogal voor veel ruzie en overlast zorgt. Blij dat hij er nu uit gezet is, na veel moeizame gedoe. ( ook een hoogtepunt bedenk ik net )

Geleerd
            Ik heb veel geleerd over voeding en fitness.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Geleerd:je neemt geen kind een kind krijg je.
              mooi gezegd m8
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

1. Samenwonen in nieuwe woning.
                2. Er achter gekomen dat dat samenwonen helemaal niet zo lastig is als ik vantevoren vermoedde.
                3. De reactie van mijn directeur toen ik zei dat ik naar een andere werkgever ga.
                4. Het feit dat ik binnen één dag 234 reacties op mijn CV had, nadat ik die op Monsterboard had gezet.
                5. Het feit dat ik van alle drie de bedrijven die ik als potentiële werkgever zag, ook daadwerkelijk een aanbieding heb gekregen.
                6. Het feit dat ik mijn moeder met veel pijn en moeite ervan heb kunnen overtuigen haar vader op te zoeken in het verzorgingshuis. Zij had een jaar of 7 niet meer met haar vader gesproken en een week of zes later stierf hij en ze is me nu enorm dankbaar dat ik zo op haar heb ingepraat.

En natuurlijk als klapper op de vuurpijl: Bodynet gevonden (met alle bijkomende voor- en nadelen) .

Je dieptepunten?
                1. Klussen bij de verhuizing... Ergens wel leuk natuurlijk, maar op een gegeven moment ook té slopend.
                2. Knie verdraaid.
                3. Door mijn rug gegaan.

Iets van opgestoken?
                Minder hard zijn voor mezelf en mensen meer vertrouwen.

Waar hoop je in 2009 op?
                Dat mijn nieuwe baan me extreem goed bevalt, dat ik een paar mooie reizen ga maken en dat er een hoop gelachen en gehuild kan worden.
                Edit: En dat door mijn rug gaan een éénmalige ervaring blijft...
                Last edited by Pinada; 10-12-2008, 09:38.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hoogtepunten: veel bijgeleerd in mijn 3 hobbies, waaronder mijn bodyfat onder controle krijgen, voel me veel zelfzekerder en energieker nu. Absoluut hoogtepunt was een superleuk meisje leren kennen waarmee ik echt iets zag gebeuren

dieptepunten: Heb eigenlijk niet echt dieptepunten gehad, er iets niets slecht gebeurd waar ik geen controle over had (zoals overlijden van iemand dierbaar ofzo). De meeste dingen die niet zo leuk waren was ik zelf verantwoordelijk of toch mede verantwoordelijk voor en uit die dingen kan je meestal wel iets leren dus bestempel ik niet echt als dieptepunt. Als ik dan toch iets moet opnoemen waar ik echt wel spijt van heb dan is het dat het met dat ene meisje dat ik bij de hoogtepunten heb opgenoemd niet zo leuk is afgelopen (mede door mijn eigen schuld). Maar ik denk dat alles nog niet verprutst is dus misschien word dit wel een hoogtepunt voor 2009 .

Comment

Het jaar vliegt voorbij dus weet niet alles meer van het afgelopen jaar

-uhm...uhm...tja...uhm...heb uit het niets van iemand weekje Schotland cadeau gekregen alwaar ik met Highlanders een middag getraind heb. Dagje Rally rijden in de heuvels gedaan.
                    -begonnen met me eigen homegym op te zetten.
                    -voor mijn doen een laag vet% bereikt en binnen twee jaar tijd de 150kg deadlift, 135kg squat behaald. Op naar de 200+

Je dieptepunten?
                    -In Februari me rechter kniebanden vrij diep ingescheurd
                    -Eind van het jaar door me rug
                    -Toen me pa hartinfarct kreeg en alles en gehoord gekregen dat het genetisch erfelijk is en iedereen aan de kant van me pa het heeft gehad rond de 50é en de meesten het niet overleefden.
                    -Nog geen twee weken terug zelf twee lichte hart invarkentjes gehad. Gelukkig niet vanwege de reguliere dingen maar vanwege zieke virus dat me hart overuren liet draaien. Heb wel wat bloedverdunners gekregen van doc just in case.
                    -hmmm voor de rest niks geloof ik.

Iets van opgestoken?
                    -Heb geleerd dat eerste twee jaar ergens wonen wennen is qua rekeningen. Je weet al snel wat je maandelijks kwijt bent en alles, maar de jaarlijkse afrekeningen en gemeenterekeningen is even kijken wanneer je ze binnen krijgt en hoeveel. Daarna kun je je er op instellen en rekening meehouden. Geeft financieel meer rust gedurende het jaar.
                    -Blijf nieuwe dingen leren over de sport, voeding, AS etc
                    -Voor de rest allemaal bevestigingen van me levensvisie en kijk op dingen. Zoals de meeste mensen kun je niet op aan en moet je zo goed als alles zelf doen. Hulp en alles hoef je niet van anderen te verwachten. Enige waar je van op aan kan ben jezelf.
                    -Vrijgezel zijn is niet erg. Af en toe lekkere neukertjes. Gevoel dat iets ontbreekt is gewoon een tekortkoming in me eigen persoontje wat ikzelf moet opvullen. Love myself en doe gewoon leuke dingen en fuck de rest.

Waar hoop je in 2009 op?
                    -Niks in het specifiek. Blijf gewoon aan me doelen werken en de rest zie ik wel op het moment dat het zich voor doet.
                    -Me lijst met Metal-bands verder afwerken. Begin van het jaar kan ik Vader en Hammerfall van me lijstje schrapen als "al gezien".
                    -Met een leuke meid 3 weken naar Egypte ergens in het jaar. (gelukkig zonder jengelende tering kinderen )

Comment

Dochtertje en wat quibus zegt: je krijgt ze!!!!
                      eigen zaak gestart
                      vet sterk en groot geworden

Je dieptepunten?
                      weer vet slap geworden
                      om en nabij bouwvak bijna failliet omdat alles stillag en ik nog te weinig kassa voorhanden had

Iets van opgestoken?
                      niet op je lauweren gaan zitten als het financieel goed gaat, maar dan ook door zoeken.
                      missch. dat ik maar van de as af moet blijven. en dan fb schemas gaan volgen. lekker rustig. ben bang dat ik anders helemaal stop
                      ook al is een baby eerste 4 mnd mega lief... het kan nog komen. hahahah

Waar hoop je in 2009 op?
                      dat mn nieuwe bedrijf wat ik naast bestaande opricht VEEEET gaat lopen. moet haast wel. komt professionele site enzo. a bijna 2000 eurie. dussss.
                      dochter gezond papa leert zeggen enzo.
                      wie weet vrouw zwanger van de volgende.
                      BLESSUREVRIJ 2009, MET TERUGKERENDE KRACHT. (doe gelijk maar wat droger dan)
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

-Dat ik gemiddelt elke maand met een ander meisje ging.
                        -Mijn echte sport vinden Fitness(kracht trainen)
                        -Cios Haarlem aangenomen
                        -Diploma VMBO-T
                        -Moeder weer getrouwt

Je dieptepunten?
                        -Uit met vriendin
                        -linker scheen gat erin (lelijk litteken nog steeds)
                        -vrienden groep uit elkaar

Iets van opgestoken?
                        -bodynet forum veel geleerd over van alles.
                        -over meisjes je vrienden gaan voor want die zijn er altijd voor je en een vriendin naait je toch op een geven moment.

Waar hoop je in 2009 op?
                        -supermacho worden
                        -ergens aangenomen worden wat ik leuk vind(in de sport regio noordholland amsterdam/amstelveen)
                        -nog meer kennis over mensenlijk lichaam en voeding
                        -70kilo berijken met BF 12/13%
                        - Cios 2de klas halen
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Mijn hoogtepunten:
                          leuk contact met Berry de Mey (ex bodybuilder)! Aardige en goeie vent! Mijn grote voorbeeld!!!
                          Mijn trainer die mij erg steunt en helpt met bodybuilding op proffesioneel niveau!
                          De progressie die ik maak met mijn program!
                          Altijd: mijn lieve kinderen en vrouw waar ik zoveel steun van krijg en alle liefde van de wereld!!!!

Dieptepunten:
                          niet echt gehad dit jaar ging goed allemaal!

iets opgestoken? Veel lezen, ook bodynet en vele leuke sites over sport e.d.
                          2 mooie gitaren rijker. 1 gibson les paul, en een semi acoustische ovation gitaar. en mijn nieuwe Marshall versterker. allen een dijk van een sound.

waar hoop je op in 2009:
                          Altijd: goede gezondheid en liefde voor mijn gezin uiteraard ook voor mijn lieve vrienden en familie!
                          positieve progressie van mijn training. Het gaat zo rete goed nu en ga dit voorzetten!!!! en lekker sterk en groot worden!
                          keep rockin, keep learning and keep training like an animal!!!!!!
                          hopen op minder ellende in de wereld hehe....
                          Hijs fijn!

Comment

Hoogtepunten:

-Mijn OT-contract bij Albert Hein Distributie binnen gesleept
                            -De chemotherapie bij mijn schoonmoeder slaat goed aan
                            -mijn schoonvader heeft met succes een drain in zijn rug geplaatst gekregen en kan weer lopen.
                            -ik heb de leeftijd van 30 jaar bereikt (ik zal het maar als positief ervaren)
                            -Ik heb dit jaar een schitterende vakantie gehad in Egypte/Jordanie en daar bijna alle bezienswaardigheden gezien, van de sphinx en de pyramiden tot de wonderbaarlijke stad Petra.
                            -Ik ben wonderbaarlijk in kracht gegroeid dit jaar. Nog 5 kilo en dan kan ik 150 kg clean bankdrukken!
                            -Ik krijg nog net voor het einde van het jaar een nieuwe functie aan mijn FUWA-takenpakket toegewezen: Controleur goederenontvangst.

Dieptepunten:

-De inbraak in de winkel van Marion begin dit jaar
                            -Het overlijden van mijn opa
                            -Het overlijden van Marion's lievelingstante
                            -De overplaatsing naar een nieuw Team binnen AH
                            -2 keer griep gehad dit jaar
                            -Mijn ellende met de SNS-bank (echt een kutbank die geen service meer bied!)
                            -Mijn BF is te hoog geworden (bijna 20%)

Geleerd in 2008:

Alles is mogenlijk...ik moet er gewoon wat tijd voor uittrekken!

Ik hoop in 2009:

-Mijn BF te verlagen naar 15% of lager bij een gewicht rond de 90 kg
                            -Dat mijn schoonmoeder 100% genezen verklaard wordt van kanker
                            -Dat mijn schoonvader goed zal blijven lopen
                            -Dat ik de 200 kg zal gaan bankdrukken
                            -Dat het een mooi jaar bij AH gaat worden voor mij
                            -Dat Marion en ik ons huisje kunnen kopen
                            -Dat ik weer een mooie reis ga maken komend jaar
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

hahaha leuk!

Wat waren je hoogtepunten?
                              op vakantie naar thailand!! en eindelijk een baan met mogelijkheden dicht bij huis
                              Je dieptepunten?
                              problemen de belasting voor een hoop geld, en het verliezen van 4 kilo na de vakantie.
                              De leermomenten?
                              na de vakantie heb ik geleerd dat je nooit ongestraft 4 weken kan zuipen, ook heb ik geleerd met minder loon gelukkig te zijn en dat ik niet meer in het buitenland hoef te werken.
                              uut grunn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X