Kattenvoer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by anouk22 View Post
    Eindelijk eens een eigenaar die zijn huisdieren kwaliteitvoer geeft! Maar waarom geef je eigenlijk de beide katten andere dingen?
    Blauwe rus houd niet van hart.. Lapjeskat eet beide.. ze is wel heel sneaky.. als ik eten neer zet eet de lapjeskat eerst de koolvis op want de blauwe rus eet toch geen hart..

Als toetje geef ik beide soms geraspte vis (delicatesse uit Japan) Ik krijg het altijd van een vriend uit Japan en de katten worden helemaal gek als ze dat ruiken Ik weet niet of het ondertussen al in nederland is?

Comment

lievelingskorstjes. Ik hoef mijn kat echt geen melk of kip te geven, haalt hij zijn neus bij op. Maar het is wel altijd vechten voor zalm/tonijn/schol hier in huis :P

Comment

Ik heb mijn lapjeskat zover gekregen om alles te proberen.. Vruchtenyoghurt eet ze, ijs en komkommer

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Kattenvoer ga ik zo van ruften, dus ben gestopt met het aflikken van de lepel nadat ik zijn bakje heb gevuld.
          Hahahahahaha geweldig dit

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Kijk ik net op de zak van het kattenvoer, zie ik dat er gewoon 36% eiwit in zit. En dan is dit nog lang niet het zwaarste voer wat hij heeft gehad.
            Hoe ziek is dat
            het is pas ziek als je t echt gaat eten

Comment

wat een super topic om te lezen na de nachtdienst lig compleet dubbel hier
              keep up the good work

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X