confessions

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

pussies waar blijven die confessions???

heb er nog wel eentje:

Ik lekker muziekje luisteren voor het slapen gaan, kauwgum in me mond. In slaap gevallen nooit meer aan gedacht. Lekker gedouched naar me werk gegaan. Zegt een collega ineens om 4 uur, terwijl ik al de hele dag bezig ben, er zit wat op je wang. Ik kijken is het een plakaat kauwgum waar ik dus de hele dag mee heb rondgelopen.

Kom ik thuis kijk ik in me bed zit het ook nog op mijn kussen.....

Who's next?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by jordy View Post
      hahahah die van sterkste ophaler is wel te grappig komt we trouwens wel bekend voor zoiets..
      Tja , niet iedereen durft hier meteen toe te geven dat ie in zijn broek heeft gescheten.
      En ik heb het zelfs 2 keer meegemaakt.
      Een jaar of 10 geleden had ik ook de buikgriep te pakken.
      Ik moest zo erg kotsen dat ik de controle over mijn hele lichaam kwijt was. Terwijl ik aan het kotsen was scheet ik meteen heel mijn broek vol. Vonden ze thuis niet zo leuk...
      Geniet, en drink met maten!

Comment

oei ja dat is bekend.. vorig jaar januari nog gehad.. hang je boven de pot voel je het zo langs je benen lopen...

Comment

hehe,

nja kheb keer mn slaapkamervloer (vloerbedekking) ondergezeken toen ik dronken was.. ook niet zo geslaagd..

Comment

Als we toch bezig zijn... Afgelopen dinsdag op werk bespreking van 4 tot 6... Toen we klaar waren was de receptioniste al lang en breed weg en die sluit de draaideur altijd af... Maar ja, automatisme he... Dus ik loop de draaideur in om naar buiten te gaan en loop vol tegen die glazen deuren aan... Altijd leuk als er tien collegae toekijken (die blijkbaar ook al tig keer hadden geroepen dat ik de gewone deur moest pakken)...
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@ Bruce

Hahahaha wat een geweldig topic is dit!

Comment

niet van mezelf:

Mijn broer komt thuis gaat in zijn bed liggen.

midden in de nacht hoor ik ineens mijn moeder schreeuwen, staat ie in zijn slaap de trap onder te pissen.
                Wisten dat hij slaapwandelde maar dat het zo erg was niet
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

haha lekker zuur als je tapijt hebt liggen.

1 x in dronken bij proberen de wc te halen om te kotsten heb alles in de badkamer geraakt behalve de wc.. vervolgens een beetje proberen op te ruimen en toen ging mijn moeders snachts op der plaat omdat het spekglad was

Comment

haha in jou uitgave ?
                    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                      haha in jou uitgave ?
                      Als je ergens op reageert moet je ook een confession doen

Comment

Idd, dus gooi em er maar in!

Comment

Ik kan niet uitslapen. Echt niet. Rond 7 uur heeft mijn lichaam zoiets van "opstaan. Ontbijt, NU!" Als dat niet gebeurt, mag iedereen de wraak van mijn ochtendhumeur voelen. Mijn vader zou juist graag vanzelf vroeg wakker worden maar het is echt een stuk triester dan de meesten zo zullen denken. Echt, als iemand tips heeft over hoe je je voor een keer goed kunt verslapen, ik hoor het graag. Uitgaan/alcohol werkt niet.

Comment

Originally posted by Pink View Post
                            Ik kan niet uitslapen. Echt niet. Rond 7 uur heeft mijn lichaam zoiets van "opstaan. Ontbijt, NU!" Als dat niet gebeurt, mag iedereen de wraak van mijn ochtendhumeur voelen. Mijn vader zou juist graag vanzelf vroeg wakker worden maar het is echt een stuk triester dan de meesten zo zullen denken. Echt, als iemand tips heeft over hoe je je voor een keer goed kunt verslapen, ik hoor het graag. Uitgaan/alcohol werkt niet.
                            Ik ken het, alleen is het bij mij 6 uur in plaats van 7 uur, de wekker die doordeweeks gaat, gaat bij mij in het weekend ook, maar dan is het een interne wekker

Moet je eigenlijk iedere keer dat je reageert een confession doen???

Nou ja, ik heb genoeg klunzige verhalen dus bij deze nog maar eentje:

Vorig seizoen wedstrijddag in Groningen... Drie wedstrijden gespeeld dus tijd voor de douche... Ik loop met een teamgenoot de gang in waar de kleedkamers aan grenzen en loop richting de eerste de beste deur naar een kleedkamer... Ik hoor mijn teamgenoot ergens in de verte, alsof er een hele dikke mist tussen ons in zit (teamgenoot liep op 40 cm afstand ongeveer): Linda, dat is de herenkleedkamer... Op de één of andere wordt die boodschap niet geregistreerd in mijn hersenen, dus ik loop nog steeds richting deur... Teamgenoot nog eens: Linda, de dameskleedkamer is één deur verder... Nog steeds geen registratie...

Dus, ik doe de deur open en dan loop je eerst tegen een wandje aan waar je om heen moet voor je in de kleedkamer bent (die wandjes zijn heel handig voor als je daar in je nakie staat en iemand zo handig is om met een open deur nog even te gaan staan kletsen met iemand op de gang) ... Maar goed, ik hoor dus gejoel in de kleedkamer... Moment drie waarop het tot me door had kunnen dringen dat ik toch echt een herenkleedkamer binnen was gelopen... Maar nee hoor... Ik loop om het wandje heen en pas toen ik een stuk of tien naakte kerels zag, waarvan er twee een wedstrijdje helikopteren hielden, drong het tot me door en ben ik maar snel weer weggegaan
                            Last edited by Pinada; 14-04-2009, 20:27.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ai Bruce, lijkt me gruwelijk niet prettig. Succes ermee.

confession:
                              Pas een midweek van school weggeweest. Ik was de eerste die de auto op het terrein parkeerde (niet mijn auto, nee van het bedrijf van mijn broer). Vrolijk rijden er meer bij en zetten 3 rijen dik autos achter elkaar. Volgende dag moest iedereen weg. Lang genoeg gewacht tot ik er tussendoor kon slalommen. Ik rijdt KEURIG tussen al die auto's door. Staan er ong 150 medestudenten lekker in groepjes te babbelen en toe te kijken. ik let op de andere autos en studenten dat ik die niet raak. Verdwijnt er een piknicktafel in mijn spiegel. KRATS!!!! COmpleet mijn achterlamp aandiggelen. En dat voor het oog van ongeveer 150 medestudenten...snik
                              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                                Ik ken het, alleen is het bij mij 6 uur in plaats van 7 uur, de wekker die doordeweeks gaat, gaat bij mij in het weekend ook, maar dan is het een interne wekker

Moet je eigenlijk iedere keer dat je reageert een confession doen???

Nou ja, ik heb genoeg klunzige verhalen dus bij deze nog maar eentje:

Vorig seizoen wedstrijddag in Groningen... Drie wedstrijden gespeeld dus tijd voor de douche... Ik loop met een teamgenoot de gang in waar de kleedkamers aan grenzen en loop richting de eerste de beste deur naar een kleedkamer... Ik hoor mijn teamgenoot ergens in de verte, alsof er een hele dikke mist tussen ons in zit (teamgenoot liep op 40 cm afstand ongeveer): Linda, dat is de herenkleedkamer... Op de één of andere wordt die boodschap niet geregistreerd in mijn hersenen, dus ik loop nog steeds richting deur... Teamgenoot nog eens: Linda, de dameskleedkamer is één deur verder... Nog steeds geen registratie...

Dus, ik doe de deur open en dan loop je eerst tegen een wandje aan waar je om heen moet voor je in de kleedkamer bent (die wandjes zijn heel handig voor als je daar in je nakie staat en iemand zo handig is om met een open deur nog even te gaan staan kletsen met iemand op de gang) ... Maar goed, ik hoor dus gejoel in de kleedkamer... Moment drie waarop het tot me door had kunnen dringen dat ik toch echt een herenkleedkamer binnen was gelopen... Maar nee hoor... Ik loop om het wandje heen en pas toen ik een stuk of tien naakte kerels zag, waarvan er twee een wedstrijdje helikopteren hielde, drong het tot me door en ben ik maar snel weer weggegaan
                                Haha wat zullen ze bij mij op school blij zijn als ik je wekker een tijdje leende dan kom ik nog eens op tijd. :P

Heb ook keertje alles ondergekotst van de schuurdeur tot de vaatwasser 9meter verderop alle lichten aangedaan en ramen open en toen gaan slapen. Vraag me niet waarom het was toen allemaal zo duidelijk als wat. Toen kwam me stiefpa 1 uur na mij thuis van de nachtdienst. Hij dacht een zieke inbreker te vinden haha :P. Lag ik daar met me lamme bek uur in me nest.
                                Gelijk: JAA ER IS INGEBROKEN ALLES IS WEG TV VAN 5000 EURO COMPUTER VAN 2500 EURO LEUK HEY DAT UITGAAN TIS TOCH GODVERDOMME NIET NORMAAL blabla. :P
                                Ik had zoiets van o ok, met me kater.*krab even aan me kont* Kijk even beneden der is niets weg :/ ?

Me ouders hadden me geprobeerd te shocken t werkte alleen niet helemaal -_-. Maar memorabel avondje aangezien ik de complete tweede huiskamer mocht oververven na me kots partij en dat kostte me 2daagjes :P.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X