digitale tv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by wiseguy View Post
    Ik heb ook geen digitale tv, kees je bent inmiddels expert op dit gebied? hahaaha
    ja idd zeker als tele 2 op zijn vingers wordt getikt voor misleidende reclame.
    zij bieden digitale tv aan maar je kijkt analoog.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

digibox met extended channelpack. Wil nu niet anders meer
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Dat weet ik. Maar digitale tv is imo niet geschikt voor een beeldbuis tv.
        Ligt eraan, heb zelf één van de laatste generaties waar je het beeld scherper kunt stellen. Merk toch aardig verschil met normaal signaal.

Comment

Alleen de HDMI geeft digitaal door.

Comment

Na mijn overschakeling naar digitaal merkte ik weinig verschil tot ik mijn kollossale beeldbuis verving door een flatscreen full HD. Hallo zeg! Nu ja, mijn beeld was met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zowiezo beter geweest met die flat zonder digitaal.
            Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Originally posted by erikv View Post
              Ligt eraan, heb zelf één van de laatste generaties waar je het beeld scherper kunt stellen. Merk toch aardig verschil met normaal signaal.
              Nou ik heb er een uit het stenen tijdperk. Maar voorlopig hoef ik nog geen andere tv (ik kijk zelden tv zoals degenen weten die het tv-serie topic al gelezen hebben, ik heb een bioscoopfanaat) dus hoef ik ook geen digitale tv.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

mijn full hd is aangesloten op mijn pc hdmi aansluiten. ik download me films/serie en ik ben zo blij met de kwaliteit.

voor de rest heb ik geen tv zenders ofzo.. ja standaart ned 1.2.3 maar thats it

Comment

Nee, ik kijk nog niet digitaal, maar nog steeds analoog. Ik wacht nog even met omschakelen tot die digitale TVs wat goedkoper worden. Ik heb tot 2011 de tijd want dan stoppen ze alhier met het uitzenden van analoge signalen.
                  En ik heb nog geen mobiele telefoon met 1seg TV. Die zijn allemaal digitaal.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Kijk via n decoder en smartcard ofzoiets.
                    Hier hetzelfde.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vindt digitale kwaliteit tegenvallen, nog te blokkerig.

Analoog is scherper, aan tv of decoder kan het niet liggen

dis die decoder, vette decoder/hd recorder kan ik iedereen aanraden.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                        mijn full hd is aangesloten op mijn pc hdmi aansluiten. ik download me films/serie en ik ben zo blij met de kwaliteit.

voor de rest heb ik geen tv zenders ofzo.. ja standaart ned 1.2.3 maar thats it
                        Kijk zo heb je kwalietijd met een hdmi heb je scherp beeld.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                          Vindt digitale kwaliteit tegenvallen, nog te blokkerig.

Analoog is scherper, aan tv of decoder kan het niet liggen

dis die decoder, vette decoder/hd recorder kan ik iedereen aanraden.

Als je het met een scart aansluit heb je beslist geen digaal beeld.
                          Digitaal beeld heb je enkel en uitsluitend met een hdmi aansluiting.

Comment

digibox met extended channelpack. Wil nu niet anders meer
                            Wat is dat voor iets erikv?

Comment

Originally posted by kees View Post
                              Wat is dat voor iets erikv?
                              digitale tv van upc, krijg je een digibox met hdr derin gebouwd. channelpack bijgekocht voor een paar euro per maand.

Comment

digitale tv van upc, krijg je een digibox met hdr derin gebouwd. channelpack bijgekocht voor een paar euro per maand.
                                Jaja...zeg nou maar gewoon dat je graag neukfilms kijkt op tv
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X