Op de nederlandse zenders is nog geen HDMI. Wat je nu ziet via de HDMI aansluiting is 100% digitaal. En dat geeft al een hele verbetering dan de scart aansluiting. De programma's die in HDMI worden uitgezonden zijn herkenbaar gemaakt doormiddel van de text links of rechts boven de scherm. (HD)
Dus je ervaart nu een hemelsbreed verschil van scart en hdmi aansluiting.
Mooi he' wat een verschil is dat.
Ik ben nu bezig ,als ik mijn schotel goed gercht kan krijgen , (4 lmb) dus ik kijk dan op 4 satelieten) schaf ik een dreambox aan. DFan ga ik via mijn modem een abbonnement delen. Kan ik rond de 2000 kanalen ontvangen waarvan de engelse zenders die al aardig wat HDMI kanalen heeft. En het pakket van canaal+ en de duitse kanalen die ook al aardig wat HDMI uitzenden. Ik ga voor dat pakket dan rond de €80 per jaar betalen. Dus velemalen goedkoper dan de kabel of canaal digitaal.
Dus je ervaart nu een hemelsbreed verschil van scart en hdmi aansluiting.
Mooi he' wat een verschil is dat.
Ik ben nu bezig ,als ik mijn schotel goed gercht kan krijgen , (4 lmb) dus ik kijk dan op 4 satelieten) schaf ik een dreambox aan. DFan ga ik via mijn modem een abbonnement delen. Kan ik rond de 2000 kanalen ontvangen waarvan de engelse zenders die al aardig wat HDMI kanalen heeft. En het pakket van canaal+ en de duitse kanalen die ook al aardig wat HDMI uitzenden. Ik ga voor dat pakket dan rond de €80 per jaar betalen. Dus velemalen goedkoper dan de kabel of canaal digitaal.
Comment