Negatieve gevoelens

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Negatieve gevoelens

Misschien een rare of een stomme vraag...maar wat doen jullie met negatieve gevoelens /gebeurtenissen ?

Aangezien de meeste wel serieus zijn met hun voeding,leek het mij dat jullie geen kratten bier achter over slaan of repen chocola naar binnen lopen te proppen.

Originally posted by anouk22 View Post
    Misschien een rare of een stomme vraag...maar wat doen jullie met negatieve gevoelens /gebeurtenissen ?

Aangezien de meeste wel serieus zijn met hun voeding,leek het mij dat jullie geen kratten bier achter over slaan of repen chocola naar binnen lopen te proppen.

Kratten bier of repen chocola is het niet nee. Wel laat ik het hele serieus zijn met voeding grotendeels even varen. Waarom? Omdat ik mijn energie dan ergens voor nodig heb. Luister naar jezelf, als serieus zij met je voeding op dat moment te veel moeite kost, dan laat je dat even varen. Belangrijker is mijn inziens er weer bovenop te komen en dat serieuze-voeding-gebeuren pak je daarna wel weer op.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Der is bij mij niet echt een verband tussen meer eten en niet ik eet gewoon regelmatig en als ik me klote voel gewoon afleiding zoeken en je dingen blijven doen die je normaal ook doet . Maar als t something serious is luister wel naar jezelf neem dan wel even de tijd.

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
        Relativeren en gewoon doorgaan.
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik ga dan trainen

Comment

Ik ga ook trainen dan.. is voor mij echt een uitlaatklep op dat moment.

Comment

uhm...chocola... *kuch*

Ik ga steeds makkelijker om met dingen. Heb geen zin om er tijd en energie aan te verspillen. Heb je een probleem...maak het niet mijn probleem of je hebt een nog groter probleem. Heb je een mening prima, maar val mij er niet de hele tijd mee lastig en verwacht niet automatisch dat ik er iets mee ga doen.

Vervelende gebeurtenissen...Dutje doen, Negeren, Trainen, doorgaan met het leven.

Comment

Uitlaatklep in trainen, muziek knalhard zetten en wat andere dingen (maar die zet ik niet op het board).
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb wel altijd het idee dat mannen makkelijker met problemen omgaan dan vrouwen, zo van gooi maar over je schouder en het is weg, ik kan me wel een beetje vinden in jouw vraag, ik probeer de problemen ook wel eens weg te eten, maar ik moet de mannen wel gelijk geven dat trainen/sporten toch het beste helpt tegen problemen
                  Groetjes van Liesbeth

Comment

Gamen !
                    Maar geen games waar je kan verliezen anders word het alleen maar erger.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Uitlaatklep in trainen, muziek knalhard zetten en wat andere dingen (maar die zet ik niet op het board).
                      volgens mij ben jij zo'n type die dan de auto gaat staan swaffelen.. :P jking m8

zelf ga ik trainen.. normaal haalbaar gewicht zodat ik niet teleurgesteld ben.. maar dat het wel flink aanpoten is.

Comment

slapen. dat werkt echt. dan verwerk je het onbewust
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

slapen, trainen, ontspannen, muziek hard zetten en mee zingen, wat lekkers eten, bad liggen met muziek, wat lezen. verschilt heel erg bij mij.
                          of goeie vrienden opzoeken en wat leuks met ze doen
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Trainen. En daarna een bioscoopje pakken.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb ik maar een woord op SEX

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X