providers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• providers

Ik heb een vraagje.

Heb de afgelopen 2 jaar KPN Hi gehad en ik ben volgens mij elke keer hard genaaid met de rekeningen. Belde niet erg veel maar altijd hoge rekeningen. Ben het behoorlijk zat.

Ga nu één dezer dagen een I-phone nemen met een abbonement en wilde vragen of iemand beetje thuis is in goede providers/aanbiedingen. Eventueel ook welke I-phone ik het beste kan nemen zou fijn zijn. Heb er namelijk bar weinig verstand van.

En via internet afsluiten of beter bij een filiaal van een desbetreffende provider?

Grts
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

niemand?

Iemand ervaring met t-mobile?
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Neem gewoon niet het goedkoopste abbo. Is gewoon vaak het duurste.
      Van internet heb ik geen idee. Vind ik waardeloos op de telefoon.

Comment

Internet op de foon werkt meestal niet goed of is gewoon nie thandig.
        Ik heb zelf altijd KPN gehad, maar ben later overgestapt naar Orange. Dat was helemaal te duur, dus weer terug naar KPN. Bel voortaan prepaid. Is voor mij genoeg.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Als je je abo goed afsluit is er niks aan de hand. Fout die veel mensen maken is een 'of-of-abo' nemen. Dus óf (bijv.) 100 belminuten, óf 100 smsjes. Als je dan op een maand al 75 smsjes verstuurd (grofweg 2-3 per dag) , hou je nog maar 25 belminuten over.

Ik zit bij Vodafone, goeie service, goeie afspraken. Maar dat is ieder voor zich. Persoonlijk ben ik totaal niet te spreken over T-mobile. Vodafone heeft overigens een sms-verdubbelaar (destijds 2 euro) zodat je bovengenoemd probleem niet hebt Zullen wel meer providers zijn die dat hebben.

Persoonlijk zou ik gewoon naar de winkel gaan en de verkoper de oren van z'n kop afvragen. Daar zijn ze voor, en dan weet je er wél wat vanaf.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Hey man..

Iphone zou ik wachten tot het einde van het jaar dan komt de NL versie 2 uit.. oftewel 3 generation! Stukken stabieler, meer mogelijkheden..

Provider: Let op het internet.. Zelf heb ik Xperia X1 met internet via T-Mobile.
            Waarom? Hi, Vodafone, Orange, KPN bieden een internet abonnement aan waar je "ONBEPERKT" kunt internetten.
            In grote delen klopt dit.. ALLEEN de zogenaamde flash filmpjes (Youtube etc..) vreten veel bandwith en kosten de providers veel ruimte op de servers. Daarom bij regelmatig gebruik word je hierop EXTRA belast. Bij HI word het helemaal NIET gedekt.

T-mobile daarintegen kun je onbeperkt internetten, en dat is ECHT onbeperkt. Dus geen zeik van extra kosten als je Youtube filmpjes bekijkt. Alleen na meer dan 1Gb per maand downloaden gaat je snelheid iets omlaag (begin van de maand gaat het weer omhoog).

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel
            Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Ik snap trouwens niet hoe jullie erbij komen met heel dat internet op je telefoon gebeuren.
              Het enige wat de TS vraagt over internet of hij het abonnement VIA internet moet afsluiten. Niet mét internet.
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Hoe ik erbij kom? Omdat als je GEEN internet bij een Smartphone neemt, betaal je voor je Smartphone. In mijn geval als ik geen internet van 9.50 erbij nam per maand. Kostte de telefoon me 300 euro met een abbo van 30 euro :S! Daarom internet dan is het goedkoper
                Flexcup 2012: 2e Plaats C Klasse -80kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X