Derek Ogilvie Real/ Fake?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit is waar ik op zoek naar was, hoe kan dit op i Net zijn? mocht toch niet gepubliceerd worden?

Yoehoe dit is leuk ga hem rustig bekijken dank, AlphaMuscles.

Maar zelfs het falen van deze test door Ogilvie deed mij nog niet twijfelen over zijn gave.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

voorgevoel heeft ook veel met onbewuste processen te maken.
      Onbewust pik je signalen op en je hersenen gaat er een beeld van maken.

Perfect voorbeeld. Een brandweerman heeft al 500 branden geblust.
      bij de 501 brand kreeg hij opeens een voorgevoel, hier klopt iets niet.

Wat was er gebeurd? het onderbewuste ( dat vele malen sneller werkt dan je bewuste deel van je hersenen) heeft de 500 branden met die laatste vergeleken en heeft een verandering geconstateerd. De luchtstroom was anders, het vuur had een andere kleur en de rookontwikkeling was ook anders, waardoor hij een naar gevoel kreeg en dacht, ik moet weg. Hiermee heeft hij zijn eigen en nog een paar andere levens gered.

Je hersens slaan "plaatjes" en bepaalde "momenten" op. Zo moet iets in die situatie zijn, is dit niet het geval, krijg je een raar gevoel en voel je je niet fijn. Dat zo een verandering plaats vind, wil niet altijd zeggen, dat er ook iets slechts gaat gebeuren. Maar het is een soort beschermingsmechanisme, om gevaar af te wenden. Als het lichaam de gevaar echt groot acht, ga je er zelfs over dromen en word je steeds ongeruster.

Dus Posseltje, misschien heb je je die avond wel raar gedragen of ben je een paar weken voor die vechtpartij ook al anders geweest toen je gedronken had en misschien is je moeder gevoelig voor deze "veranderingen".

Er zijn immers mensen die dingen aan kunnen voelen ( of nou bewust of onbewust ). Er zijn mensen die kunnen zien en horen dat je liegt. Er zijn mensen die uitstekend mensen kunnen inschatten, door hun mensenkennis. Dus ook kunnen inschatten, wat een mens zoal doet in het dagelijks leven, wat hij leuk vind etc.

Ik wil nu niet beweren, dat er geen overnatuurlijke dingen zijn, maar heel veel "overnatuurlijke" dingen, zijn gewoon niet zo overnatuurlijk.

Ik kan natuurlijk ook niet beoordelen hoe het met je moeder zit, omdat ik het zelf niet heb meegemaakt. Heeft je moeder de personen nog wel gezien, vlak voordat ze overleden zijn? zo niet, is het wel heel erg raar en gaat mijn theorie ook niet helemaal op.
      Last edited by Misterfit; 30-05-2009, 23:55.

Comment

ze had de mensen niet gezien. in tussentijd. maargoed maakt ook niet uit en had mams die dag niet gezien meteen vanuit werk kerstborrel en door naar de discotheek. maar ik dronk al tijdje niet echt meer wat paar biertjes meer niet.. kerst avond dus wel weer keer. magoed is wel leuk hoe derek dat doet

Comment

Maakt me niet zo uit of het echt is of niet: Er zijn mensen die er waarde aanhechten en daarna weer verder kunnen met hun leven.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            Maar zelfs het falen van deze test door Ogilvie deed mij nog niet twijfelen over zijn gave.
            Het is toch een vrij simpele test om te halen voor iemand die meent een connectie te kunnen leggen tussen geesten. Beter bewijs dan dit ga je niet krijgen.
            AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Originally posted by Lieneke View Post
              Maakt me niet zo uit of het echt is of niet: Er zijn mensen die er waarde aanhechten en daarna weer verder kunnen met hun leven.
              Vind het juist slecht als het nep is. Da houd hij niet alleen de mensen voor de gek, maar verdient ook nog eens poen met andermans leed.

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                Filmpjes

De statistische kans komt gewoon uit.

Damn wat is die Ogilvie een vieze slijmbal zeg
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@ Pinada

Ik vind die barbiepop van een Char anders ook behoorlijk om te braken!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                    Het is toch een vrij simpele test om te halen voor iemand die meent een connectie te kunnen leggen tussen geesten. Beter bewijs dan dit ga je niet krijgen.
                    Klopt u right maar toch, vond Ogilvie toch sterk, geloofwaardig.

Tot dat ik dit zag, toen zag ik idd dat het een kunstje was. Een kunstje gedaan door een kerel die kunstjes/ truuckjes toepast, maar dit eerlijk toegeeft, respect voor deze kerel. Is gepost in 2006.

YouTube - Derren Brown shows how mediums work

YouTube - Derren Brown - Cold Reading
                    We like it

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      @ Pinada

Ik vind die barbiepop van een Char anders ook behoorlijk om te braken!

Ik heb geen flauw idee eigenlijk. Ik zie soms wat voorstukjes op tv, maar kijk dit soort dingen nooit... Het is dat hier dat filmpje gepost is en ik daarin die Ogilvie echt een sterrenlikker vind, anders had ik dat ook niet geweten
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

"insluiten op verzoek uitgeschakeld" staat er, als ik het filmpje wil openen

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                          "insluiten op verzoek uitgeschakeld" staat er, als ik het filmpje wil openen
                          Deed-ie bij mij ook. Dubbelklik op het filmpje deed het bij mij wel, dan opent het filmpje gewoon in TubeTube.

Comment

Exactly gwoon 2x op klikken idd.....

Graag uwe bevindingen

Iemand nog een mening/ comment na het zien van die flimpjes?

Voor mij zijn die filmpjes overtuigend genoeg, om te zeggen Derrek is FAKE......
                            We like it

Comment

Don't be scared of the unknown
                              Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

alles is gewoon fake derek, uri geller, sharr wat hun doen is gewoon televisie maken en de mensen trappen er gewoon in. de meeste mensen die spelen gewoon mee die krijgen daar gewoon geld voor. zodat hij dan zogenaamt raad wie er dood is en hoe het is gebeurt.

het is gewoon televisie maken, geld verdienen is alles wat teld en als ze daarvoor mensen voor de gek moeten houden doen ze dat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X