Nieuwe mobiele telefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe mobiele telefoon

Ik kan binnenkort een nieuwe mobiele telefoon bestellen en ik zit te dubben wat ik zal nemen. Ik wil graag een smartphone waar ik ook op kan internetten. Maar ik moet van werk uit KPN nemen en kan dus geen iphone nemen.
    Nu heb ik altijd nokia gehad dus zit beetje in die hoek te kijken.
    Nokia 5800 XpressMusic lijkt me wel ok en ook de Nokia N96.
    Iemand die me wat kan aanbevelen?
    You can not become LEGenDArY without Legday

Gecrackte iPhones werken uitstekend met KPN. Als je die niet mag echter, geen idee. Vind het allemaal troep. Heb met de meeste iPhone-killers kunnen spelen, werkt allemaal gewoon kut.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja maar ik moet er ook op werk mee aankomen. Dus liever geen gecrackte iphone. Maar zullen toch meer goede smartphones zijn?

Ik moet er snel een hebben want mijn mobiel is 2 dagen geleden gejat ..grrr

Comment

Ah. Weet ik ook waarom ik geen smsjes terug kreeg.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ik heb een LG Arena waar ik tot nu toe zeer tevreden over ben
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Moet je er ook je Outlook mail op kunnen lezen?

Ik heb zelf voor mijn werk een Samsung smartphone. Prima ding voor Outlook, maar ik vind hem te groot en de batterij is echt dramatisch. Mini querty toetsenbord is handig als je regelmatig wat moet typen. Daarvoor had ik een Qtec. Stuk compacter maar emailen was niet je van het vanwege het kleine scherm en de standaard toetsen (T9). Prive heb ik nu een SonyEriccson C905. Geen smartphone, maar wel internet. Valt in principe ook mee te mailen, maar ik vind het te omslachtig. Ik heb ook naar de N96 zitten kijken, maar die vind ik net een maat te groot om in mijn broekzak mee te nemen (net als de iPhone, Samsung Omnia etc.).

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Ah. Weet ik ook waarom ik geen smsjes terug kreeg.
              Ohh..ja idd....sorry atta. Ik stuur wel smsje terug zodra ik nieuwe phone heb ;-)

Comment

Ik heb gewoon een oude nokia, niet kapot te krijgen. kan alleen bellen ideaal!
                Me broertje heeft zoon T-mobile G1 dat ding kan wel veel en schijnt wel echt goed te zijn..
                <------ BB Gun doet auw!

Comment

K heb nu een sony ericcson w900, Mooi mobieltje en kan ook tegen stoten wel handig als je hem laat stoten of zwaar werk doet. Zit ook internet op en mooie camera.
                  Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Ik raad je de g1 aan heb hem zelf namelijk ook erg snel stabiel en je kan er echt veel mee
                    Wat ben ik een spetter

Comment

ik krijg ook nooit smsjes trug
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Komt omdat je mijn nummer nog steeds niet goed in je hoofd hebt.

sigpic

Comment

dat nummertje met jou vergeet ik nooit never meer
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Mij bevalt de Nokia 5800 Xpressmusic prima
                            Life's what you make it!

Comment

als je een smarthphone en nokia wilt moet je voor de n97 gaan, hoewel die pas over een paar weken uit is denk ik......

zelf heb ik de sony ericcson xperia, is gewoon klasse en gruwwwwwelijk!!!!!
                              iphone is er niks bij......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X