Micheal Jackson Overleden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind het zo flauw om grappen te maken om hem na zijn dood zwart te maken..
    Hij kan er ook niets aan doen, hij zag de laatste tijd al wat bleekjes.
    Komop, geef toe, iedereen wist toch dat hij al tijden in staat van ontbinding was?

Ik vermoedt dat Michael Jackson zelfmoord heeft gepleegd vanwege financiële problemen. Bronnen bevestigen dat Michael niet iemand was die goed op de kleintjes kon letten.

Wat kan ik zeggen.. zijn neus stond er gewoon niet naar

In zijn testament heeft Jackson laten opnemen dat hij wilt worden omgesmolten tot draagtassen. Zo blijft hij wit, van plastic en gevaarlijk voor jonge kinderen

Michael Jackson’s agent heeft Michael’s aankomende dates moeten afzeggen. Tim (11) en James (9) hebben teleurgesteld gereageerd

I dont feel any emotion after MJ’s death… He never really touched me when I was younger…

Michael Jackson’s last words: “Take me to the Children’s Hospital!”

What was Michael Jacksons last hit? The floor!

Q: How does Michael Jackson pick his nose?
    A: From a catalogue.

Ze willen Jackson cremeren en aan het typische Amerikaanse gerecht hete curry toevoegen, zodat de kinderen hem voor de laatste keer door hun achterste voelen gaan

Heb je gehoord dat voedselvergiftiging waarschijnlijk de doodsoorzaak van Jackson is? Naar horen zeggen at hij een 5 jaar oud worstje.

The Kingfight has just begunElvis Presley

Comment

No means Try Again

Comment

whaha damn ik heb nog nooit zoveel dubbelzinnig taalgebruik in een stukje tekst gezien

Comment

Geniaal.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

whaha, mijn vriendin zit me hier een beetje scheef aan te kijken, ik ga kapot van het lachen!

Comment

Pfff dit zijn wel heel erge grappen nu
              Geniet, en drink met maten!

Comment

*delete

Comment

hoezo delete ??
                  No means Try Again

Comment

Originally posted by Fistful of Steel View Post
                    hoezo delete ??
                    Ik dacht grappig te zijn met een plaatje die al 2 pagina's geleden was gepost.. dus vandaar, delete

Comment

Originally posted by little View Post
                      Ik dacht grappig te zijn met een plaatje die al 2 pagina's geleden was gepost.. dus vandaar, delete
                      hehe kan gebeuren
                      No means Try Again

Comment

Kijken of iedereen nog zo zou lachen als de grappen over je eigen kind/moeder/vader etc gaan als die net is overleden.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Kijken of iedereen nog zo zou lachen als de grappen over je eigen kind/moeder/vader etc gaan als die net is overleden.
                          Kwestie van relativeren. Mijn opa was net een dag dood, geweldige opa, had iedereen van de familie heel veel mee op, kwamen er zowat elke week. Kwamen ze hem opbaren, en dan naaien ze de mond van de overledene aan de binnenkant dicht zodat ie niet de hele tijd open valt. Zegt mijn tante: 'zo, nou houde oe klep tenminste es.'

Maar; kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen dat kan waarderen.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Het boeit me verder niet maar vind wekl dat er erg makkelijk over gedaan wordt door velen, en een tante die een grapje maakt is denk wat anders dan dat ik een persiflage van je opa zou maken en die op youtube zou zetten.
                            ik snap ook wel dat mensen erom lachen doe ikzelf ook, maar ik vraag me af wie de mensen zijn die dezelfde dag nog van die keiharde grappen op internet zetten, imo is het een beetje krom om een grap te plaasten inhetzelfsde bericht waar je R.I.P. neerzet.

Comment

Hij wouw toch groots terug komen, dat heeft hij nu bereikt, mensen kopen zijn cd als de malle, hij word overal gedraaid als de malle, hijs weer helemaal in. Beter terug komen had hij zichzelf niet kunnen bedenken. ik heb gehoor dat hij is overleden omdat hij teveel dingen nam om zichzelf goed te voelen en helemaal fit te zijn voor zijn optredens. zo zie je maar dat alles in het leven gebeurd met een reden, door zijn dood heeft hij wel gekregen wat hij graag wouw, alleen op een andere manier.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                imo is het een beetje krom om een grap te plaasten inhetzelfsde bericht waar je R.I.P. neerzet.
                                Ok, in dat opzicht ben ik het met je eens.
                                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X