Micheal Jackson Overleden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja vroeger had je natuurlijk weinig keus..
    MArja het is meer wat mensen erom heen maken, want er word veel meer goede muziek gemaakt.. marja hij was dan misschien de eerste die zo populair is.

Comment

RIP Michael
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
        MArja het is meer wat mensen erom heen maken, want er word veel meer goede muziek gemaakt.. marja hij was dan misschien de eerste die zo populair is.
        Kijk dat is het probleem met mensen die alleen maar muziek van nu luisteren...ze weten niet waar ze over lullen! Misscien was ie dit, misschien was ie dat...zoek het dan op als je het niet weet en luister iig een van zijn platen!! Maar ga niet lullen dat ie "misschien" best wel leuke plaatjes maakte vroeger!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Tsssss...Als je nou gewoon niets zegt over dingen waar je totaal geen verstand van hebt?
          Verder zie reactie DSO.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Kijk dat is het probleem met mensen die alleen maar muziek van nu luisteren...ze weten niet waar ze over lullen! Misscien was ie dit, misschien was ie dat...zoek het dan op als je het niet weet en luister iig een van zijn platen!! Maar ga niet lullen dat ie "misschien" best wel leuke plaatjes maakte vroeger!
            Mmh ik ken zijn muziek echt wel.
            Ik vind zijn muziek niet leuk, dat is smaak en maakt niet uit hoe goed iemand is..
            Verder ken ik hem alleen kwa persoon op journaal, dus de negatieve dingen.
            Ik hoef hem ook niet verder te kennen want ik vind zijn muziek niks aan.

Maar ik wil niet zeggen dat het slechte muziek is, als je van pop houdt.

Comment

Mmh ik ken zijn muziek echt wel.
              Ik vind zijn muziek niet leuk, dat is smaak en maakt niet uit hoe goed iemand is..
              Verder ken ik hem alleen kwa persoon op journaal, dus de negatieve dingen.
              Ik hoef hem ook niet verder te kennen want ik vind zijn muziek niks aan.

Maar ik wil niet zeggen dat het slechte muziek is, als je van pop houdt.
              Ik zeg ook niet dat je zijn muziek goed moet vinden, ik zeg alleen dat het een muzikaal genie is. Het is gewoon jammer dat je alleen de negatieve kant hebt gezien in de media. En qua muzikale voorkeur: over smaak valt niet te twisten. Het zou me toch verbazen als mensen van rond de 20 jaar fan zouden zijn van "oude muziek". Wat dat betreft begin ik nu echt te merken dat ik 30-er ben geworden. Mensen zoals DeRakker gaan je dan met "U" en "Meneer" aanspreken

Comment

30 is toch niet oud
                Wel ouder dan ik.. marja ik ben nog maar een jonge sprinkhaan

Comment

30 is toch niet oud
                  Wel ouder dan ik.. marja ik ben nog maar een jonge sprinkhaan
                  Dat weet ik ook wel. Maar zie het zo: Als ik iemand van 50 jaar oud tegen kom zeg ik ook U en meneer tegen hem. Dat vind hij misschien ook helemaal niet leuk. Hij is ook jong geweesd en wil zich geen ouwe lul voelen. Zo voel ik me soms ook als ik gasten van 20 jaar tegen kom en mij "meneer" noemen
                  (Of niet soms Reinier!?)

Comment

Ja je denkt dat het beleefd is, onbekende spreek ik ook altijd zo aan.
                    Op de bouw ook, alle gasten gelijk.. ok 1 ding.. spreek me maar met je ipv u aan.
                    Dus ja vraag me af of mensen het eigenlijk wel leuk vinden.. nog nooit iemand tegen gekomen die met u wilt aangesproken worden

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Wat goede nummers????? Kerel..voor Michael Jackson werden zwarte artiesten helemaal niet gedraaid op MTV! En bovendien heeft nog niemand op Aarde zoveel albums verkocht als hij! Een icoon, een grootheid is overleden. Jij vind het raar omdat het een icoon/popidool van voor jouw tijd is, maar mensen zoals ik hebben hem op zijn top gekend in de tijd van Thriller en Beat it. Vroeger was Michael Jackson de beste popartiest die je hoorde op de radio. Toen waren er nog geen rappers zoals Usher en 2Pac. Bands zoals U2 moesten nog doorbreken en van Amy Winehouse had nog nooit iemand gehoord. Deze man heeft wereldgeschiedenis geschreven. Dus ik vind heel het "gedoe" niet zo vreemd.
                      Inderdaad een grootheid!!
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• @DSO: het bekendste album van MJ werd uitgebracht in 82, U2 brak door in 85. Zoveel verschil is dat dus niet

Al veranderd dit natuurlijk niks dat MJ een muziek icoon is. Elke decennia zal wel zo iemand kennen denk ik. Zelf was ik geen zo een grote fan, al heb ik wel zn best of cd stuk gedraaid
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• MJ is denk ik een van de laatste muziekiconen ooit. Tegenwoordig zijn artiesten veelal eendagsvliegen, en dat blijft niet hangen. De doorstroom in de muziek loopt nu eenmaal veel harder op dit moment. Naast dat er veel meer keuze is op dit gebied, en er dus ook minder mensen per stroming zullen zitten.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Nja, zou toch mensen als 2Pac, Notorious BIG, Dr Dré en Jay-Z niet vergeten. Het is wel in een compleet ander genre. Maar zonder hen was rap ook niet wat het vandaag was. (Mijn kennis is nu ook iets groter over zulke groepen dan over MJ )

Daarnaast heb je toch ook de Queen of pop nog... Mag je zeker ook hoog bij de iconen plaatsen.

Maar je hebt wel gelijk dat vele nieuwe artiesten one-day-wonders zijn. Of toch snel op de achtergrond verzeilen
                            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Al die rappers stellen geen barst voor t.o.v. MJ. Iedereen kende MJ. Een gedeelte kent 2Pac. Of Dr Dre. Of Jay-z.

Als een van hen overlijdt, no way dat de hele wereld erom rouwt, dat er een stadion vol mee gevuld kan worden aan fans, etc. etc.
                              Daarnaast, ik moet nog zien dat zij 50 concerten willen geven die binnen uren uit zijn verkocht. Dat lukt ze niet. Niet op MJ's schaal.

En Madonna, mwah. Denk dat zij teveel met de tijd is meegegaan om niet te vergrijzen. Ze heeft genoeg goede nummers, maar het is niet origineel meer. En zo sloopt ze langzaam maar zeker haar eigen imago. Dus ook bij haar dood betwijfel ik ten zeerste of er dingen gebeuren die zich met dit laten vergelijken.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Jamaar het hangt ook vanaf wat voor muziekgenre populair is op de wereld.
                                Pop muziek is blijkbaar behoorlijk populair, denk dat rap nooit zo populair zal zijn..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X