Micheal Jackson Overleden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zeg ook niet dat je MJ moet vergelijken met hun... Ik doelde maar om te zeggen dat er na MJ geen muziekiconen meer zijn. Iedereen kende Michael, maar op welke manier? Niet altijd even positief Er zijn veel mensen die meer weten van zn gerechtelijke "hits" dan zn muziekale.

Tegenwoordig moet je al veel doen om een icoon te zijn, omdat het meestal al gekend is.

En jah, het kan goed zijn dat er bij een ander zn dood geen zo een massale opkomst meer zal zijn. Maar wat heb je daar aan. Toen de paus gestorven was, was de hele wereld ook in rouw. Ook hele stadia gevuld voor de afscheidplechtigheid te volgen. Moet je hem dan ook een icoon noemen? (Of om het dichter bij huis te zoeken: André Hazes...) De ArenA zat toch ook vol, en daar kan nog meer volk binnen dan in Staples Center.

Maar dit zal een eindeloze discussie blijven
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Of elvis.. was ook bekend.

Comment

• Originally posted by DeRakker View Post
        Of elvis.. was ook bekend.
        Redelijk bekend ja...

Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Sancho View Post
          Ik zeg ook niet dat je MJ moet vergelijken met hun... Ik doelde maar om te zeggen dat er na MJ geen muziekiconen meer zijn. Iedereen kende Michael, maar op welke manier? Niet altijd even positief Er zijn veel mensen die meer weten van zn gerechtelijke "hits" dan zn muziekale.

Tegenwoordig moet je al veel doen om een icoon te zijn, omdat het meestal al gekend is.

En jah, het kan goed zijn dat er bij een ander zn dood geen zo een massale opkomst meer zal zijn. Maar wat heb je daar aan. Toen de paus gestorven was, was de hele wereld ook in rouw. Ook hele stadia gevuld voor de afscheidplechtigheid te volgen. Moet je hem dan ook een icoon noemen? (Of om het dichter bij huis te zoeken: André Hazes...) De ArenA zat toch ook vol, en daar kan nog meer volk binnen dan in Staples Center.

Maar dit zal een eindeloze discussie blijven
          Op de één of andere manier ben ik benieuwd wat het overlijden van bv.Paul Elstak teweeg zal brengen .

Comment

• Nu ze na de dood van MJ elke dag zoveel hits van hem spelen, hoop ik dat Marco Borsato eeuwig mag leven
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Dan ook maar het eeuwige leven voor Gerard Joling en Gordon .

Comment

• Originally posted by anouk22 View Post
                Op de één of andere manier ben ik benieuwd wat het overlijden van bv.Paul Elstak teweeg zal brengen .
                Berichtje in de krant : Dj met kleine glorietijd in de 90's overleden.

Originally posted by Sancho View Post
                Nu ze na de dood van MJ elke dag zoveel hits van hem spelen, hoop ik dat Marco Borsato eeuwig mag leven
                Originally posted by anouk22 View Post
                Dan ook maar het eeuwige leven voor Gerard Joling en Gordon .
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Mwah,zou je verbazen.In bepaalde hardcore genres de gothfather ,de grondlegger van de hardcore scene in Nederland.Misschien dat alle gabbers nog meer aan de xtc gaan?

Comment

• Originally posted by anouk22 View Post
                    Volgens mij niet veel...

Comment

• Originally posted by Sancho View Post
                      Nu ze na de dood van MJ elke dag zoveel hits van hem spelen, hoop ik dat Marco Borsato eeuwig mag leven
                      Hehehe.

En Paul Elstak was wel de shit. Tegenwoordig niet meer.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        Hehehe.

En Paul Elstak was wel de shit. Tegenwoordig niet meer.
                        Wie de FUCK is die drol?

Comment

• Koning van de oude (happy) hardcore scene.

YouTube - DJ PAUL ELSTAK - RAINBOW IN THE SKY
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• O geen wonder dat ik hem niet ken. Ik vond dat in de 90's al kutmuziek, dus als ik al hardcore/gabberdeuntjes hoorde zette ik de radio al uit of draaide ik me om en liep weg.

Comment

• Kan me nog een keer goed herinneren dat ik 2 gabbers voor sukkels uit maakte,uit mijn raam.Vriendinnetjes en vriendjes maar lachen.Ik kneep hem wel toen ze zich omdraaide,want ik was net te laat met weg duiken .

Maar ze belde keurig aan en vertelde het dus aan mijn moeder.Mijn moeder werd me toch kwaad.Ik was als de dood als ik weer eens een gabber tegen kwam,bang dat ie me herkende.Was toen nog maar 8 jaar...maar toen wel fan van Paul Elstak .

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                                Koning van de oude (happy) hardcore scene.

YouTube - DJ PAUL ELSTAK - RAINBOW IN THE SKY
                                Mijn god dit is van mijn tijd....parkzicht tijd
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X