Hoelang zijn jullie al bezig :o?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoelang zijn jullie al bezig :o?

Hey allemaal,

Ik ben nog een "noobie arround here" maar ik vroeg me af,
    hoelang zijn jullie al bezig?
    zijn jullie tevreden met de resultaten tot nu toe?
    Had je ooit verwacht dat je zo ver zou komen?

Weet niet vroeg het me gewoon af

greetz Xomgeek

2-3 jaar tevreden ja en nee.. resultaat is al zeer goed.. maar ben nog niet breed genoeg

Comment

Bijna 8 jaar geleden begonnen. Toen begon ik met vetverbranding maar ik werd te mager dus ben ik in 2004 begonnen met krachttraining en dat bevalt me vele malen beter!

Beginstats in 2001

Lengte 1m83
      gewicht 113 kg
      Bodyfat 33%

Huidige stats

Lengte 1m83
      gewicht 96 kg
      bodyfat 21%
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ben nu pas een half jaar bezig maar ik zie duidelijke vooruitgang.

Comment

Pfffff sinds mijn zestiende wel af en aan bezig met een fitness-achtig iets. Sinds vorig jaar bezig met serieuze krachttraining, maar heb een break gehad i.v.m. rugklachten. Ben nu weer een maand of drie/vier druk bezig... Tevreden? Ach, ik heb wat resultaat bereikt, maar nog zeker niet wat ik wil.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

bijna 11 jaar, daarvoor sinds mijn 5 jaar fanatiek met bw-oefeningen bezig geweest. Wordt er 25 in december.

Teveel wisselende doelen gehad. Ben zeker niet klein, maar sta veel lichter dan mijn top, maakt me niet zoveel meer uit.
            Last edited by Genjuro; 03-07-2009, 08:13.
            the one and only tabata overlord

Comment

Ben nu net 1 maandje bezig. Ik merk wel wat verschil, maar niet super! Ze zeggen dat je meestal pas na 3 maanden vooruitgang ''echt'' kan zien dus ben benieuwd!

Comment

Ben nu een jaar bezig. Ik ben tevreden. Nog lang niet bij mijn einddoel,..maar gezien de tijd dat ik bezig ben;..ben ik tevreden.
                Eerste half jaar bezig geweest met toestellen en halters leren kennen. En om me te verdiepen in de BB en om te zorgen dat trainen een routine werd.
                Nu een half jaar echt goed aan het knallen en gaat best snel nu,..vooral laatste weken heb ik het idee dat mn bf% sbel dropt.

Ik vind trainen nog steeds helemaal geweldig en zie het niet als verplichting,. en dat is toch wel het belangrijkst
                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

train nu in totaal ongeveer 4 jaar, ben er een jaar tussenuit geweest ivm een gebroken arm en de daarbij behorende schroeven en pennen die in mijn schouder vastgeschroefd zaten....

tevreden ben je nooit natuurlijk, kan altijd droger en groter
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Bijna 2 jaar. Het gaat wel redelijk. Ben niet tevreden met me bench press en deadlift loopt ook niet geweldig. Maar gelukkig gaat de squat op moment super

Comment

Nu een week.

Altijd wel gesport, maar nu pas de sportschool in

Comment

Pas iets meer dan een maand echt serieus bezig, daarvoor een half jaar thuis getraind. Merk wel dat sinds ik in de gym zit m'n kracht een stuk sneller toeneemt Heb op m'n 18e ook een jaar lang in de gym gezeten dus de apparaten en oefeningen kende ik al, dat scheelt misschien wel wat.

Comment

Half jaartje. Ik zie verschil, maar ben uiteraard nog lang, lang niet tevreden. Ben van plan om altijd door te gaan, fitness / bodybuilding is een van de beste dingen die me overkomen is.
                          ''Elke reis begint met een stap''

Comment

ben bijna 3 jaar geleden begonnen met fitness met zo'n schema'tje van de sportschool na 2 jaar een half jaar alleen maar deelgenomen aan verschillende groepslessen i.v.m. schouderontsteking en nu sinds zo'n 3 maanden met 3 keer per week ben ik krachttraining gaan doen met een schema van een exbodybilder dus een goed schema ,begin nu al een beetje verschil te zien vooral aan mijn armen.
                            voer eendjes,geen oorlog

Comment

13 jaar.Zeer tevreden.Maar apart blijft wel dat ik na 3 jaar trainen het sterkst en meest gespierd ben geweest dan de jaren daarna.Ik weet nog wel dat ik na 3 jaar 140 kg bankdrukte,200 kg deadlifte en 190 kg squatte en dat waren niet setjes van 1 rep,toch wel zeker 3 reps.In die tijd trainde ik helemaal als een beest en alles klopte;voeding,nachtrust etc..Als ik nu daar terug naar kijk kan ik bijna die stats niet geloven,maar het is toch de waarheid.Ik train nog steeds keihard en ben nog zeker behoorlijk sterk,maar train tegenwoordig veel minder op kracht.Het blijft gaaf om te doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X