Ishape sportschool

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ishape sportschool

aangezien ik niet tevreden ben over mijn huidge sportschool, (fitallday)
    zat ik wat rond te kijken en Toevallig stuitte ik op de volgende sportschool in den haag.

i-Shape
    I-Shape

wat denken jullie? lijkt jullie dit een fijne sportschool?
    of heeft iemand misschien ervaringen hier gemaakt?

Misschien dat ik wel een maandje voor 35 euro ga proberen.
    maar ik wacht eerst eens even hier de reacties af.

groeten rene
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

ken hem niet maar de website ziet er goed uit, daarnaast zie ik aardig grote dumbells liggen en veel buffe gasten op de foto's. Ik krijg een goed vermoeden.

Overigens hebben ze op de website een apart kopje bodybuilding, iets waar menig fitnesscentrum niet mee geassocieerd wil worden dus trek je conclusie
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Alleen al voor die dumbells zou ik om zijn, werkte jij niet bij een gym ?
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

als je de afstand kan permiteren adviseer ik je kneetsgym (ook den haag)

Comment

Niet zo popie jopie doen heh. Je bent er zelf nog nooit geweest. Je denkt dat het goed is omdat er een aantal bekende BB'ers trainen :P

Kneetsgym & WK Bodybuilding - Make you choice

Comment

ik werk ook bij een sportschool idd (sportcity).
            is een sportschool/keten waar veel recreatieve sporters/fitnessers zitten.
            het is een leuke sportschool, met veel individuele begleiding, en coaching,
            en allemaal luxe zoals gratis sauna, zonnebank, groepslessen, kinderopvang.

als je geluk hebt, is degene met wie je een coachingsgesprek hebt,
            iemand met veel eigen ervaring, maar dit is niet altijd zo.

maar alleen omdat ik er werk, betekent dat niet dat ik er ook train.
            dat mag wel, maar kan er niet optimaal trainen, (voor bovenlichaam is er alles aanwezig qua apparaten, maar voor benen een legpress.)
            verder geen barbells, en dumbells tot 20kg. dus als ik er zal trainen is dat per uitzondering. wel lekker in de sauna haha.

Ik ga vandaag eens langs bij ishape, en zal nog wel posten wat ik ervan vond. (als mijn abbo bij fitallday over is, lijkt me deze of kneets gym beide zeer interessant.)(al hoorde ik van iemand die bij kneetsgym trainde dat daar wel vaker ruzie en shit is. Egos die botsen etc.)
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              (al hoorde ik van iemand die bij kneetsgym trainde dat daar wel vaker ruzie en shit is. Egos die botsen etc.)
              roidrage?
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Vast omdat er een apparaat of iets anders bezet is haha.

Comment

sluit topic maar,
                  sportschool is failliet kwam ik achter
                  zonde hoor zag er veelbelovend uit die gym.

Comment

Aaye sir.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X