Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gamen en wat op BN Klote

Comment

• Vandaag was mijn eerste dag in marroko, eerst tot 9 uur geslapen en daarna was het ff ontbijten (was niks bijzobders, ei, brood, yam) daarna wat bijgepraat met de rijsleidster en info te hebben gekregen over de stad zijn mijn ouders en ik naar de nieuwe stad van marrakesh gegaan, damn wat lopen daar lekkere chicks, gewoon de stad gekeken, de mensen , de gebouwen etc... Toen we weer bijna teruggingen naar het hotel nog ff een appo binnengewandeld en daar wat nolva en amoxxiline ingekocht en daarna weer terug gegaan. Nu ff in mijn hotel straks ff lekker eten en kijken wat het animatieteam in petto heeft
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Waarschijnlijk overwerken vandaag. Ben blij dat ik al mijn trainingen al gehad heb deze week...
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• werken aangezien het toch plakkerig warm word en er code geel smog alarm is

Comment

• Proefwerken op school...........

Comment

• Proberen wat slaap in te halen in verband met warm kleverig weer, trainen, verzinnen wat ik vanavond ga eten
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• 07:30 - 08:00 even snel sex
                08:00 - 10:00 ontbijt + relaxen
                10:00 - 12:00 trainen en troep
                12:00 - 18:00 strand met me vrouwtje
                19:00 - 21:00 uit eten in Schagen
                23:00 - 0:00 sex en daarna slapen
                How you like them apples?

Comment

• De hele dag lekker werken, straks nog even trainen daarna lekker douchen en dan op stap.
                  “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

• Eten.
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Waarschijnlijk overwerken vandaag. Ben blij dat ik al mijn trainingen al gehad heb deze week...
                      Was dus idd overwerken vandaag. Snikheet en zweterig bij Appie's megamagazijn. Zometeen ga ik eten, douchen en daarna niksen.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

• wou nu gaan trainen zit gym dicht.. grrrrrr
                        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Vervelen..
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

• om 8 uur begint receptie van een trouwerij van een vriendin. heb eigenlijk helemaal geen zin om er heen te gaan met dit warme kut weer

Comment

• Kramp uit mijn adductoren rekken de hele tijd, 4 weken niet squatten en dan weer hard gaan, bad fucking idea
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• nog waten eten, filmpje kijken, niet te laat naar bed, morge om 5 uur beginnen bij AH

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X