Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ohja en vanavond workout.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

• Blazen in mini cooper S( 180 PK)

Comment

• slapen.... ben helemaal naar de klote

Comment

• net terug van werk, hele dag weer zitten rond sleuren.. heb last van linker pols. Ik ben dan ook nog eens van 2,5 meter hoog gevallen op men linker arm, gelukkig heeft een stapel dozen mijn val gebroken, ik ben er dus met wat schaafwonden vanaf gekomen. Vanavond trainen, hopenlijk niet veel last van pols.
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• chjillen filmpje kijken
            vanmiddag ff het teras met de hogedruk gedaan ziet er weer stuk frisser uit

Comment

• Nog 1 maal werken morgen middag en dan 3 weekjes vaaakaantiieeeee!!!!!!!!!!!!!
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• heb avatar in blueray gedownload ziet er echt fucking nice uit! maybe dat kijken of andere BR rips ;(
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                  net terug van werk, hele dag weer zitten rond sleuren.. heb last van linker pols. Ik ben dan ook nog eens van 2,5 meter hoog gevallen op men linker arm, gelukkig heeft een stapel dozen mijn val gebroken, ik ben er dus met wat schaafwonden vanaf gekomen. Vanavond trainen, hopenlijk niet veel last van pols.
                  Balen, waar viel je vanaf dan?
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

• hahaha jersey shore season 2 is begonnen dat ga ik kijken

toedels
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• bertje aant drinken en lekker vikkie bouwen in de vuurkorf

Comment

• verhuizen
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
                          Balen, waar viel je vanaf dan?
                          ik werk in het magazijn. Ik moest enkele dozen die van een soort stelling afgevallen waren terug naar beneden gooien.. Alleen kon ik daar echt niet goed staan, geen houvast buiten enkele wankele doosjes.. En de laatste doos die ik wou pakken lag ver, te ver zo blijkt
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Slapen, alleen maar slapen... Pff sta je eventjes in de stad gisteravond is spontaan je vervoer richting huis verdwenen. Tja hoe kom je dan thuis?
                            “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

• Ff naar de haagshe mart daarna ff chille thuis en daarna voetballen met wat maaaattieeeess
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

• nieuwe geluidsboxjes gehaald nu ff msnen enzo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X