Cravings, waarnaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wtf? Sate pizza? Bestaat dat ook al? Ik cheat eigenlijk zelden, maar als ik dan toch is een keer wat eet wat niet ingepland stond, of dus gewoon iets waar ik zin heb is het pasta. Ik ben altijd al gek geweest op pasta en dus maak ik dan een lekker bord spaghetti of penne klaar met lekker veel bolognesesaus en gehakt. Heerlijk!
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Echt echt echte onweerstaanbare cravings heb ik eigenlijk zelden tot nooit (zin in bepaalde dingen natuurlijk wel, maar geen echte craving). Ik weet alleen wel dat ik op moet passen met graanproducten, als ik daar iets van eet kan het zomaar wel een craving worden (ik ben bijvoorbeeld niet zo goed in 'een beetje' pasta eten of 'een beetje' havermout)
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ooh ben misschien de enige hier maar in kwark, als ik eenmaal z'n bakje open heb gemaakt dan moet dat hele potje ook leeg, ik kan dat om een of andere reden niet.. tussen de middag 220 gram eruit scoope en dan dicht doen en weer weg zetten (A)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X