Bodybuilding dvd's

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Riki @ Jan. 07 2004,09:37)]Of je download ze gwoon via Emule. Waarom ervoor betalen als je ze kan downloade3n. Bovendien zijn dat rips en geen dvd's, want sommige films bestaan geen dvd's. Internet is om zaken te delen en niet om zaken te downloaden en dan te verkopen! Das strafbaar!

Grtz
    Riki ik moet je mijn excuses aan bieden want het zijn inderdaad geen gecopieerde dvd's maar gecopieerde cd's en ze draaien dus ook niet in de dvd speler....
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

moet ik hieruit opmaken dat je bent opgelicht?? Als dat zo is, moet je misschien wat specifieker zijn om dat anderen hier ff mee te delen!
      I live to end the game

Comment

Vind het zeer laag van je red. Want heb jou duidelijk gemailed dat het om copies ging. Nu je eenmaal bedonderd voelt omdat je mail niet duidelijk hebt gelezen. Begin je raar te lullen.
        Waarom zeg je er niet bij dat je mijn mail niet goed hebt gelezen
        Heb ik je gedwongen om de cds te kopen van me???
        Heb ik jou niet gemailed dat je de cds terug mocht sturen???
        Daarom red laat maar. Had je maar beter op moeten letten.

Comment

maar???

zijn het nou cd's of dvd's?

dat is nogal een verschil namelijk!!!

Comment

het zijn copies van dvd's dus cd's. Zolas ik ook al vermeld heb

Comment

cd met hierop films en of trainingen gecopieerd van dvd die je alleen op je pc kan bekijken?(als ik het zo goed heb begrepen)

klopt het zo een beetje.? word wel een vage topic zo.
              ik heb evt wel intresse....grtjs

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (kenmasters @ Jan. 15 2004,01:43)]het zijn copies van dvd's dus cd's. Zolas ik ook al vermeld heb
                Het zijn rips van vhs end dvd's die je gedownload heb van emiule. Tis precies de lijst van Emule inclusief de NPC retrope shit. Anyhows, zoals ik al zei je kan het gratis downloaden. Nogmaals het zijn geen dvd's, ze3lf geen svcd's.

Grtz

Comment

Jonge ben je achterlijk of heb je iets met je verstand???
                  Riki nogmaals ik ben nooit op Emule geweest weet niet wtf het moet voorstellen..
                  Ik denk persoonlijk dat je iets met je verstand hebt.

Comment

Ik kan zelf niet merken uit de voorafgaande posts dat het om cd's gaat. En de titel laat duidelijk merken dat het om dvd's gaat. Ik weet niet welke mail je gestuurd heb (of het daar in staat), maar uit deze topic maak ik niet uit dat het om cd's gaat.
                    I live to end the game

Comment

Snap je het verschil tussen mail en post niet of zie ik het verkeerd.
                      Of denk je dat ik mail en post door elkaar haal???

Comment

Ik snap heus wel het verschil! Maar als ik een mail krijg met de gedachte dat het om dvd's gaat dan lees je vaak over cd heen. Ik weet niet of je het bewust heb gedaan of niet. Maar vind dat je op zn minst wat duidelijker had moeten wezen toen je hier begon met deze topic.
                        I live to end the game

Comment

Toen ik aan dit topic begon heb ik niet bewust dvd's neergezet om mensen te misleiden o.i.d.
                          Thnx voor je begrip man

Comment

NOU, IS ER NOG INTERESSE?

anders sluit ik dit topic, want het gaat helemaal nergens over.

greets bruce
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (kenmasters @ Jan. 15 2004,01:33)]Vind het zeer laag van je red. Want heb jou duidelijk gemailed dat het om copies ging. Nu je eenmaal bedonderd voelt omdat je mail niet duidelijk hebt gelezen. Begin je raar te lullen.
                              Waarom zeg je er niet bij dat je mijn mail niet goed hebt gelezen
                              Heb ik je gedwongen om de cds te kopen van me???
                              Heb ik jou niet gemailed dat je de cds terug mocht sturen???
                              Daarom red laat maar. Had je maar beter op moeten letten.
                              Zeer laag van mij   ik heb hier thuis tig copies van dvd's en dat zijn dus gewoon dvd's. Bij de hand, zoals jij het aangaf leken het mij gewoon dvd's.... en nog iets ik heb net mijn mail nagelezen en er staat nergens dat het cd's zijn je hebt het constant over dvd's

En ik ben laag als ik het duidelijk maak..... weet je wat jij kan...

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Na deze post kan het topic idd op slot. Want ben het een beetje beu om uit te leggen wat wat is.
                                Als jij copies leest en daaruit niet kunt opmaken dat het om cds gaat ligt het dus echt niet aan mij.
                                Btw ik heb je gezegd dat je toen cds terug kon sturen heb je ook niet meer op gereageerd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X