Het topic dat zo vaak van richting verandert dat er geen naam voor te verzinnen valt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• is het de moeite waard om aflevering 4 van jersey shore seizoen 4 te kijken?
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• nog niet gezien maar mike en ronnie gaan vechten, dus ik zal wel kijken
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• ja maar zal vast weer allemaal overdreven gefilmt zijn en misschien maar 1 stoot maar ik ga nu kijken

Comment

• Waar kijken jullie dat dan?

Comment

• Jersey Shore Season 4 Episodes

Comment

• kheb de aflevering nog niet gezien, maar wel het gevecht en het is meer een worstelgebeuren en ze komen er al gauw tussen
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Werd eens tijd dat iemand die mike op zijn flikker gaf. Wat een debiel, overal mee luisteren en dan wat drama veroorzaken door dingen voort te vertellen. De enigste die een beetje normaal zijn in jersey shore van de gasten zijn pauly D en vinny.

Van de dames vind ik jenni wel min of meer normaal doen en snooki is gewoon te grappig.

Wat ik wel vreemd vond was de leeftijd van pauly D, volgens het internet zou hij 30-31 zijn, ziet er helemaal zo niet uit, misschien ook wel door zijn gedrag.

IT'S T SHIRT TIIIIIIIIIIIMEEEEEEEEE!! BUSTED!!!
                  Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

• pffffff wat een kut aflevering weer.
                    Sam: 'Staaapppeeee' wat een kuthoer

Comment

• ik erger mij dood aan die sammie: kutkop, kutstem, kutkarakter

Comment

• Hier kijk ik hem meestal
                        Channel 131 click op tv shows/Jersey shore.

Zoals ik al had verwacht krijg je volgende week pas te zien wat er allemaal gebeurt tussen ron en mike.
                        keep the focus going!

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                          ik erger mij dood aan die sammie: kutkop, kutstem, kutkarakter
                          True

Het begint stilletjes aan wel genoeg te worden tussen ronnie en sam. Elke keer hetzelfde, ruzie wanneer ze uitgaan, dan zie je ze allebei apart en zeggen ze "im done" en dan komen ze thuis gaan ze het goed maken en kan het weer verder.

Er mag eens iets anders gaan gebeuren en ik had gehoopt dat we het gevecht tussen ronnie en mike konden zien maar zal mss voor volgende aflevering zijn.
                          Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

• http://www.youtube.com/watch?&gl=GB&...n=1&nomobile=1

Comment

• Doet het niet

Comment

• was dus hét gevecht, heb het zelf ook nog niet gezien omdat ik op mn werk zat
                                mike zou in het ziekenhuis zijn beland omdat hij zelf met zn hoofd op de muur heeft staan bonken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X