Zet snel op NED2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zet snel op NED2

Zet snel op NED2, intressant progamma over lijnen.
    En kan mij daar goed in vinden ben het erg erg mee eens

Nice melk calcium, drijft vet uit je lichaam wat je op eet.
    Dus na een dikker junkmaaltijd veel zuivel eten en drinken.

Comment

vind het maar vage tests met nog vagere conclusies.
      als ik wat eet is het de bedoeling dat me lichaam het gebruikt. Niet dat het meteen het merendeel weer uitschijt/pist.

uurtje lopen wordt gezien als training...rofl :P

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
        Nice melk calcium, drijft vet uit je lichaam wat je op eet.
        Dus na een dikker junkmaaltijd veel zuivel eten en drinken.
        Als je het voor het calcium doet, kan je beter groente pakken toch?
        Groeten

Comment

Alleen melk calcium zijden ze.
          En jah een uur stevig op wandelen is vetverbranding mit je ook er na eet,
          en de nacht erop verbrandje nog door, door die uur lopen.
          Het is dus wel allemaal wetenschapelijk bewezen lijkt mij, teminste dat zijndenze zelf ook.

Comment

Gast, je doet aan bodybuilding, ik heb het niet aangezet maar dit gaat toch niet over een bodybuilding cut lijkt mij?
            Groeten

Comment

Nee zeker niet, gewoon afvallen voor mensen die af willen vallen.
              Maa rhet zou wel in een bb dieet kunnen dit allemaal, het is allemaal eiwit rijk eten waar ze over hebben, en het klopt ook nog eens.

Comment

Ja, maar wat je al zegt over een uur lopen dat dat je naverbranding snachts bevordert.
                Volgens mij is intensieve krachttraining een wat betere optie daarvoor.
                Groeten

Comment

Dat word wel beweerd maar er werd 40 gram vet op een nacht verbrand tijdens een dieet, op rustige harslag van 1,5 uur, en dit werd net bewezen in dit progamma via een urine onderzoek hoeveel cals er werden verbrand.
                  Dit puur omdat je glycogeen ook op is, vandaar dat op nutere maag ook direct vet verbrand
                  Last edited by LittleMofo; 22-01-2010, 17:48.

Comment

Maar goed zo zijn er wel meer manieren om af te vallen, onze methode werkt gewoon goed en is vrijwel bijna hetzelfde.

Comment

Dat word wel beweerd maar er werd 40 gram vet op een nacht verbrand tijdens een dieet, op rustige harslag van 1,5 uur, en dit werd net bewezen in dit progamma via een urine onderzoek hoeveel cals er werden verbrand.
                      Dit puur omdat je glycogeen ook op is, vandaar dat op nutere maag ook direct vet verbrand
                      Je glycogeen is helemaal niet op smorgens (in je spieren toch niet).
                      @ ketIF

Comment

Voor zo ver ik weet wel, mischien niet helemaal op maar wel half leeg iig, dus je betnzowiso eerder bezig met vet verbranden. Daarom is het ook goed om cardio te gaan oden na de krachtworkout.
                        Gen heeft hier meer verstand van.

Comment

Voor zo ver ik weet wel, mischien niet helemaal op maar wel half leeg iig, dus je betnzowiso eerder bezig met vet verbranden. Daarom is het ook goed om cardio te gaan oden na de krachtworkout.
                          Gen heeft hier meer verstand van.
                          Als ik het goed heb gebruikt je lichaam steeds een combinatie van verschillende energiebronnen (suikers en vetten). Wat je lichaam gebruikt als energiebron hangt niet af van het tijdstip waarop je de energie nodig hebt maar van de intensiteit (hoe intensiever hoe meer suikers en hoe minder vet).
                          Hierbij komt nog dat het belangrijkste nog altijd het kcaltekort is.
                          @ ketIF

Comment

Bullshit. Je hebt zo'n 500 gram glycogeen, oftewel 2000kcal aan glycogeen in je lichaam. Je denkt toch niet serieus dat je dat met een nachtje slapen erdoorheen jankt he.
                            Daarnaast, je lichaam gaat in je slaap eerder vet gebruiken, daar heb je meer van, en je bent toch nergens mee bezig.

@Bramo
                            Juist.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hier de uitzending voorde mensen die het nog niet gezien hebben.
                              Teleac : Helder - Alle uitzendingen - Overgewicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X