Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vind het maar vage tests met nog vagere conclusies.
als ik wat eet is het de bedoeling dat me lichaam het gebruikt. Niet dat het meteen het merendeel weer uitschijt/pist.
Alleen melk calcium zijden ze.
En jah een uur stevig op wandelen is vetverbranding mit je ook er na eet,
en de nacht erop verbrandje nog door, door die uur lopen.
Het is dus wel allemaal wetenschapelijk bewezen lijkt mij, teminste dat zijndenze zelf ook.
Nee zeker niet, gewoon afvallen voor mensen die af willen vallen.
Maa rhet zou wel in een bb dieet kunnen dit allemaal, het is allemaal eiwit rijk eten waar ze over hebben, en het klopt ook nog eens.
Ja, maar wat je al zegt over een uur lopen dat dat je naverbranding snachts bevordert.
Volgens mij is intensieve krachttraining een wat betere optie daarvoor.
Dat word wel beweerd maar er werd 40 gram vet op een nacht verbrand tijdens een dieet, op rustige harslag van 1,5 uur, en dit werd net bewezen in dit progamma via een urine onderzoek hoeveel cals er werden verbrand.
Dit puur omdat je glycogeen ook op is, vandaar dat op nutere maag ook direct vet verbrand
Dat word wel beweerd maar er werd 40 gram vet op een nacht verbrand tijdens een dieet, op rustige harslag van 1,5 uur, en dit werd net bewezen in dit progamma via een urine onderzoek hoeveel cals er werden verbrand.
Dit puur omdat je glycogeen ook op is, vandaar dat op nutere maag ook direct vet verbrand
Je glycogeen is helemaal niet op smorgens (in je spieren toch niet).
Voor zo ver ik weet wel, mischien niet helemaal op maar wel half leeg iig, dus je betnzowiso eerder bezig met vet verbranden. Daarom is het ook goed om cardio te gaan oden na de krachtworkout.
Gen heeft hier meer verstand van.
Voor zo ver ik weet wel, mischien niet helemaal op maar wel half leeg iig, dus je betnzowiso eerder bezig met vet verbranden. Daarom is het ook goed om cardio te gaan oden na de krachtworkout.
Gen heeft hier meer verstand van.
Als ik het goed heb gebruikt je lichaam steeds een combinatie van verschillende energiebronnen (suikers en vetten). Wat je lichaam gebruikt als energiebron hangt niet af van het tijdstip waarop je de energie nodig hebt maar van de intensiteit (hoe intensiever hoe meer suikers en hoe minder vet).
Hierbij komt nog dat het belangrijkste nog altijd het kcaltekort is.
Bullshit. Je hebt zo'n 500 gram glycogeen, oftewel 2000kcal aan glycogeen in je lichaam. Je denkt toch niet serieus dat je dat met een nachtje slapen erdoorheen jankt he.
Daarnaast, je lichaam gaat in je slaap eerder vet gebruiken, daar heb je meer van, en je bent toch nergens mee bezig.
@Bramo
Juist.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment