kilometerheffing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kilometerheffing

willen jullie kilometerheffing?
    vanaf 23-1-2010 kan je bij anwb terecht voor de ledenpeiling.

ANWB - Auto - Ledenpeiling kilometerprijs start 23 januari

kilomereheffing? nee voor mij niet en zeker geen kastje in je auto. Dikke lul voor ze. bpm afschaffen, wegenbelasting afschaffen. Die dingen in de brandstof verwerken. O ja de provinciale opcenten? weg ermee .
    een gladde aal blijft altijd glad.

Ophoeren met die km heffing.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Nee tuurlijk willen we niet die shit, word een ramp weet ik zeker!
      Calisthenics / Street workout

Comment

Nee dank je, ze hoeven niet te weten waar ik wanneer rijd (voor zover ze dat nu al niet weten, wie ze ook mogen zijn).
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

km heffing, hoe je het wend of keert het gaat ons allemaal weer geld kosten.
          Dus dikke nee voor mij
          Mind is everything.

Comment

Jammer dat ik geen lid van de anwb ben, anders had ik natuurlijk nee gestemd.

Maar ben alleen bang dat het toch wel doorgedrukt word, we hebben ook nee tegen de Europa grondwet gezegd en het werd er daarna gewoon achterbaks ietsje anders doorheen gedrukt.

Geen hoop meer.

Comment

Originally posted by Breakmore View Post
              Jammer dat ik geen lid van de anwb ben, anders had ik natuurlijk nee gestemd.

Maar ben alleen bang dat het toch wel doorgedrukt word, we hebben ook nee tegen de Europa grondwet gezegd en het werd er daarna gewoon achterbaks ietsje anders doorheen gedrukt.

Geen hoop meer.
              En dat komt door deze regering die geen waarde aan een referendum hecht.
              Als de kilometerheffing er toch zou komen zou ik graag zien dat er eens eindelijk een samenhorigheid komt onder de nedrlandrs en massaal weigert om daar aan mee te werken. Het zal ziet mee vallen om mensen zonder de registratiebox te vervolgen of te bekeuren. We moeten massaal niet me werken aan die flauwekulvan Eurligs.

Comment

Originally posted by kees View Post
                En dat komt door deze regering die geen waarde aan een referendum hecht.
                Als de kilometerheffing er toch zou komen zou ik graag zien dat er eens eindelijk een samenhorigheid komt onder de nedrlandrs en massaal weigert om daar aan mee te werken. Het zal ziet mee vallen om mensen zonder de registratiebox te vervolgen of te bekeuren. We moeten massaal niet me werken aan die flauwekulvan Eurligs.
                Laten we het maar hopen dan, voordat we helemaal in een ddr maatschappij leven.

Comment

weg km heffing! je wordt er pas beter van als je 15 km per jaar rijdt zeker..

Comment

Pfff ik heb geen moeite met de km heffing. Ik rij bijna nooit auto en maak dus amper 5000 km per jaar, dus ik word er alleen maar beter van financieel
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Pfff ik heb geen moeite met de km heffing. Ik rij bijna nooit auto en maak dus amper 5000 km per jaar, dus ik word er alleen maar beter van financieel

Hoe dacht je dat zo?, iedere ingezetene van Nederland gaat door het wegvallen van de provinciale opgelden (doordat de gemeenten nu geen inkomsten meer krijgen uit de wegenbelastingen) 100 euro per persoon betalen, of je nou auto rijd of niet......

ot: Ze hadden ook gezegd dat de ov chip het reizen met ov niet duurder zou worden voor de reiziger, het tegendeel is nu overweldigend bewezen en kamervragen gan hier op komen, dus dat verhaal van lulletje rozewater Eurlings over de kilometerheffing met zijn idiote grijns op z'n gezicht kan ook liniarecta naar de prullebak....
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                        Hoe dacht je dat zo?, iedere ingezetene van Nederland gaat door het wegvallen van de provinciale opgelden (doordat de gemeenten nu geen inkomsten meer krijgen uit de wegenbelastingen) 100 euro per persoon betalen, of je nou auto rijd of niet......

ot: Ze hadden ook gezegd dat de ov chip het reizen met ov niet duurder zou worden voor de reiziger, het tegendeel is nu overweldigend bewezen en kamervragen gan hier op komen, dus dat verhaal van lulletje rozewater Eurlings over de kilometerheffing met zijn idiote grijns op z'n gezicht kan ook liniarecta naar de prullebak....
                        idd moet de provincialeopcenten aangevult worden Die moet dus door een belastingverhoging aangevult worden. Zeker is dat ze ons in de maling nemen, We zien toch dudelijk dat de belastingdruk hoger wordt. Gaat ergens de belasting van omlaag dan wordt er op een ander product meer belasting geheven. Den Haag houdt ons gewoon voor de gek.

Comment

Hebben jullie al de websiite bekeken ?

ANWB - Hebben we u ooit de verkeerde kant op gestuurd?

Comment

Originally posted by kees View Post
                            Hebben jullie al de websiite bekeken ?

ANWB - Hebben we u ooit de verkeerde kant op gestuurd?
                            Het word er toch wel stilletjes doorheen gedrukt.
                            GeenStijl : Geen enkele controle op ANWB-marktonderzoek

Al dan niet door een leden peiling die niet gecontroleerd gaat worden, of de anwb die het naast zich neerlegt, of Eurlings die het er toch wel ietsjes anders doorheen drukt.

Zo werkt dat nu eenmaal in Nederland.

Comment

Heb net het onderzoek even gedaan, ben tegen natuurlijk.

Rijd zelf dagelijks naar mijn werk, in de spitsuren.

Het is nogal vreemd om buiten kantooruren mensen rond te leiden in woningen dus erg flexibel werken kun je niet.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X