ernstig broekenprobleem!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ernstig broekenprobleem!

ik heb gezocht maar heb nog geen soortgelijke discussie gevonden.

beetje bulken en na enkele maanden is het weer zover: nieuwe broeken kopen.
    wordt een beetje belachelijk op de duur, en vooral veel gezaag van de wederhelft.
    ik zit ondertussen aan een ware dikkertjesbroek, 38W 36L. mijn vrouw kan er dan nog bij rond de middel maar krijg ze met moeite over de quads.

wat doen jullie eraan? dragen jullie nog jeansbroeken?
    hebben jullie bepaalde merken die beter passen?

ik werk ook op een kantoor dus draag vrij veel jeans / andere deftige broeken.

grotere jeans kopen en riem dragen. Ik krijg ook geen broeken meer voorbij mijn quads tenzij het leger broeken zijn

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      grotere jeans kopen en riem dragen. Ik krijg ook geen broeken meer voorbij mijn quads tenzij het leger broeken zijn
      Zelfs ik zit onderhand aan 34w/32l terwijl ik eigenlijk 32/32 zou moeten hebben. maar dan knelt het wel mijn benen af als een gek.

My belt is my best friend!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Je loopt dus nu de hele dag in legerbroeken?

Voor de topicstarter: Een broek van een pak is meestal nog smaller dan die een spijkerbroek, hoe krijg je die dan aan?

er is natuurlijk altijd nog de 'tuinbroek', niet deftig, wel functioneel in jou geval

Verder is er natuurlijk nog de immer deftige 'afritsbroek'.

Misschien moet je iets een elastische spijkerstof kopen.
        Gaat je training niet je werk teveel in de weg zitten op deze manier?

Sterkte met je zoektocht
        Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Grotere broeken met riem. Werkt altijd.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

ik heb hetzelfde probleem , sinds ik echt hard mijn benen train krijg ik geen broek er meer overheen
            nu hoorde ik laatst dat ze van gstar een broek hebben die wijd zijn bij je quads en boven wat minder breed
            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

ik draag meestal G-star elwood broeken hier passen me quads tenminste in
              ook wijde jogging en legerbroeken
              18 jaar, 105 kg,

DL:
              210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Originally posted by peso View Post
                Je loopt dus nu de hele dag in legerbroeken?
                En joggingsbroeken en trainingsbroeken. Draag zelden meer een spijkerbroek/jeans.

Comment

Ik ben een nudist, super handig

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
                    ik draag meestal G-star elwood broeken hier passen me quads tenminste in
                    dat onthoud ik
                    Groeten

Comment

Gasp broeken, bij Muscletotaal hebben genoeg ruimte. Hoe dik je poten ook zijn, daar kom je echt wel in hoor.

En verder gewoon broeken kopen die een wat wijdere pasvorm hebben, in laten nemen, riem erop, en wat lager dragen.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik hou ook altijd veel ruimte over op m'n taille, meestal slaag ik bij jack and jones selected. Zoveel broekjes, zit er altijd wel 1 tussen die wat breder op de bovenbenen valt.. Zodra je buik er niet meer in gaat passen wordt het wel tijd om te cutten
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Draag alleen G-star broeken, hebben altijd wel wijde modellen.
                          Weet niet of t genoeg is :P

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                            ik heb hetzelfde probleem , sinds ik echt hard mijn benen train krijg ik geen broek er meer overheen
                            nu hoorde ik laatst dat ze van gstar een broek hebben die wijd zijn bij je quads en boven wat minder breed

ja ik verkoop ze mag ik hier reclame maken ?

Comment

is wel al een topic over. weet alleen de topic titel niet meer.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X