Camera bestelt en geld kwijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Camera bestelt en geld kwijt

Moet dit ff kwijt... heb ik eindelijk een digitale camera bestelt via een inkoopactie site: http://www.inkoopacties.net en nu is die ### winkel mischien failiet en dan ben ik mn geld kwijt wel een beetje mn eigen schuld maar toch 400 euri kwijt word ik niet echt goed van!
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

dahm..daar kan je niet om lachen.
    en ik vind het niet echt je eigenschuld hoor of je moest weten dat het er aan zat te komen dat ze failiet gingen mischien ,,maar dat denk ik niet
    klote man

Comment

Nee dat wist ik niet.... maar ik betaal ook nooit meer wat vooraf want dat kan goed fout gaan
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

dat is idd echt sucks. dat gebeurt een op de 1000 mensen nog niet eens.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

shit man, dat is echte klote , dat was een mooie kuur geweest. Valt er echt niks te doen dat je je geld of camera kan bemachtigen, ga er zelf eens langs ofzo

grtz
          stil growing

Comment

We moeten eerst ff afwachten wat er nu precies gaat gebeuren.. die gozer die dit organiseert die mailt regelmatig om te kijken hoe de zaken er voor staan want mischien maakt die winkel een doorstart. Maar mijn Duits is erg beroerd dus kom er niet veel wijs uit en als het helemaal niet goed komt dan gaan we met de andere gedupeerde even een bezoekje brengen aan deze winkel    maar ik hoop dat dit niet nodig is...

@snipke inderdaad ... en nu kan ik nog steeds geen voor en na foto maken

Comment

niet zo mooi! Beter dan dat het altijd goed gaat, en het dan met een zeeeeer groot bedrag fout gaat.
              I live to end the game

Comment

het is inderdaad al tig keer goed gegaan en nu....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X