Gedrocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy View Post
    Beachboy

.
    Haha. nee hoor ben alles behalve een beachboy. Bedoelde het meer als contrast voorbeeld.

Comment

Just kidding
      Mensen happen altijd bij deze uitspraak.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Haha je kinderen belonen om eten te laten staan.
        Dan zijn ze 14 en dan krijgen we allemaal van die 'gentjuh' types
        waar SLAAT dit op? ik eet verdraaid veel gast alleen geen bijna geen snoep enz. en dan zeggen ze dat ik nix eet? pfffff

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
          waar SLAAT dit op? ik eet verdraaid veel gast alleen geen bijna geen snoep enz. en dan zeggen ze dat ik nix eet? pfffff
          Was maar een grapje hoor
          Groeten

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Just kidding
            weet ik toch!

Comment

Als je het goed doet en volhoudt, dan kunnen ze zometeen je niet meer hiermee plagen. Dat moet haast wel een motivatie zijn voor je.

Comment

yep mar train ook goed zon half uur a 3kwartier per dag
                bedankt

Comment

yep mar train ook goed zon half uur a 3kwartier per dag
                  bedankt
                  Kan je niet beter wat rustdagen inlassen en bijvoorbeel 4x p/w gaan? Rust is heel belangrijk hoor!

Comment

ja heb spiltschema (mar train thuis) en doe elke dag andere spiergroepen en heb zondags rust

Comment

Ik dacht zo'n gedrocht Hahahaha
                      YouTube - miley cyrus goodbye (cover)
                      Beter dit dan Pro-ana dat vind ik toch wel zo ziekelijk. Als je op je linker zij slaapt verbrand je meer hé :c-_-.

Comment

ja heb spiltschema (mar train thuis) en doe elke dag andere spiergroepen en heb zondags rust
                        Toch moet je hier voorzichtig mee zijn. Maar als jij je er goed bij voelt is het prima.

Comment

ah kut, dat is het dus, ik slaap altijd op rechts.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Gillen dit. De schrijver van dat stuk verdient een nekschot. Dat de volgers van een plan het niet volhouden wil niet zeggen dat het plan an sich slecht is, eerder dat de verlangde attitude ontbreekt.

En spiermassa opbouwen met yoga e.d... Interessant op zijn zachtst gezegd.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vorige week een bericht gestuurd met de vraag om de wetenschappelijke onderzoeken. Daarna nog 3 keer dezelfde mail gestuurd met vraag om een antwoord
                              Krijg ik dit terug:

Dank je voor je mailtje en interesse.

aangaande de verschillende opvattingen over fitness meen ik
                              dat het internet je hier tal van verschillende invalshoeken kan bezorgen.

Let op : wij beweren niet dat fitness niet goed of niet gezond zou zijn,
                              wij zeggen enkel dat dit niet de meest ideale manier is om af te slanken
                              omdat de meeste mensen dit gewoonweg niet volhouden.

Het mentale dieet plan is er juist op gericht om je gedrag en eetgewoonten aan te
                              leren die je zonder moeite de rest van je leven kan blijven doen,
                              zelfs zonder er bij na te denken.

Heb er een mail achteraan gestuurd waarin bijna álle stellingen uit bovenstaand PDF weerlegd/van tafel geveegd worden. Met vraag om reactie.
                              Zal mij benieuwen

Eigen schuld met dat gespam op ons mooie Bodynet.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

@shred
                                Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X