Gedrocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Spammen? Ermee naar Tros Radar gaan lijkt me beter.
    Heb inmiddels reactie naar Radar gestuurd, ben benieuwd.
    Had al 4 keer een email gestuurd met alle weerleggingen maar tevergeefs.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

ik hoop dat je alsnog wat terug krijgt. lijkt me tof als het in radar word besproken want mensen trappen er ook gewoon in.

Doet me een beetje denken aan die tell sell verkopers. K zag laatst ook weer zo'n belachelijke advertentie, ik weet niet meer waar het van was maar het ging om een bepaalde schoen die je houding verbeterde en dus met een half uur wandelen een complete workout kan vervangen... juist...

mensen die dat bedenken mogen van mij in de brand want ik ken ook serieus gewoon mensen die dat kopen.

Comment

Originally posted by STED View Post
        ik hoop dat je alsnog wat terug krijgt. lijkt me tof als het in radar word besproken want mensen trappen er ook gewoon in.

Doet me een beetje denken aan die tell sell verkopers. K zag laatst ook weer zo'n belachelijke advertentie, ik weet niet meer waar het van was maar het ging om een bepaalde schoen die je houding verbeterde en dus met een half uur wandelen een complete workout kan vervangen... juist...

mensen die dat bedenken mogen van mij in de brand want ik ken ook serieus gewoon mensen die dat kopen.
        hahah ja laatst zag ik een forse negerin er nog in lopen.. vind het echt zielig dat mensen erin trappen.
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X