Goedkope suplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goedkope suplementen

Ik heb de BE FITSHOP even aangeschreven en wil dit met een paar andere internet shops doen om te kijken wat voor korting ik kan krijgen voor een bulk aankoop...

Maar ik moet wel weten wat ik moet bestellen en hoeveel want dan kan ik daar een offerte voor laten maken, dus schrijf even op wat je wil hebben en hoeveel dan kan ik even een lijstje maken
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

5kilo whey aarbei van mdouble you heb ik wel interesse naar.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (dino21 @ Jan. 23 2004,16:10)]5kilo whey aarbei van mdouble you heb ik wel interesse naar.
      M 2

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik gebruik zelf whey protein van mdouble you(creamy chocolate)en daar betaal ik bij perfectbody.nl  28.50 per 750gram.
        als je onder die prijs kan komen dan wil ik wel 10 kilo.

wil alleen deze en geen ander merk of andere smaak.

kijk maar wat je kan doen........

succes!

greetz...........

Comment

Ik moet wel ongeveer 10 mensen hebben die wat willen bestellen anders schiet het niet op, maar we zullen zien hoe ver we komen
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Mischien een domme vraag Red, maar hoe had je het betalen en verzende in gedachten?

Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

gewoon geld overmaken naar die site maar onder vermelding van bulkorder bv. moet het nog uitwerken maar dan moet ik eerst weten wat en hoeveel ik moet bestellen

Comment

niemand meer???!!!!

Comment

ik denk dat je beter eerst wat voorbeelden kan maken/ neerzetten.

dus bijv. afname 10 emmers whey van 4kg, dan 15% eraf ofzo. snappie.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik zal ff een mailtje versturen!

Comment

als ie een mooi prijsje kan bedingen doe ik ook graag mee!!

Comment

Ik wil niet lullig doen... maar als er nu mensen zeggen die wat af willen nemen.. en jij gaat pas over 1 maand het geen bestellen.. Misschien wel opletten dat deze mensen nog actief zijn op het forum en ook het geen afnemen wat ze zeggen te willen afnemen.

Comment

Jongens wacht nou nog even 1 maand dan heb je ook in nederland een shop die
                          A. goedkoop is
                          B. Super kwaliteit verkoopt in tegen stelling tot Mdoubleyou enz.

Ik laat jullie het wel weten

Comment

en kunnen we dan bij u een goede service en prijs krijgen real 1972, ook de belgische leden hier op het forum of enkel de nederlanders.

grtz
                            stil growing

Comment

Ik zal eerlijk zijn ik ben juist uit onvrede  op zoek gegaan naar een fabrikant.
                              Geen tussen handelaren meer en wat op het etiket staat ook er in zit.
                              Ik heb verschillende merken uit geprobeerd en laten analyseren. Teleurrstellend meestal.
                              Vooral bij de creatine en de whey eiwitten.

Maar goed vandaar ik nu rechtstreeks bij de fabrikant kan bestellen. Ik kan zelf bepalen hoeveel er in zit enz. dus het klopt wat er op de etiket staat.
                              Nou geeft dit mij de mogelijkheid om dit te delen met andere. Ik hoef er niet van te leven dus ook geen woekerwinsten.

Vanaf 1 april (nee gene grap) kan ik uit leveren.
                              ook voor onze zuiderburen natuurlijk.

ps. als er nog webdesigners zijn die mij kunnen en willen helpen met een website want dat is wat me niet lukt. snap er geen .... van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X