Hoe doet arnold het ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe doet arnold het ?

Toen Arnold een paar maandjes terug gouverneur werd stonden alle kranten vol. Ik hoor er nu eigenlijk niets meer over.
    Heeft iemand enig idee of-ie het een beetje goed doet?
    Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

je kan regelmatig op ergogenics iets lezen van arnold, hij was aanwezig op de laatste Mr O en naar het schijnt nog in de top van zijn leven.

Effe of topic maar ik heb dit weekend terminator 3 gezien , damm man ik wou dat ik erop mijn 56ste ook nog zo een body had.

grtz
    stil growing

Comment

Ik denk dat Arnold toen weer volop getraind had, snip...

Ik geloof dat ie op drie maand tijd geprobeerd heeft om terug zijn lichaam op te bouwen tot niveau 1991 (T2). Omwille van zijn hartoperatie, kon ie evenwel niet met zware gewichten trainen, dus lichter met hoog aantal reps...

Muscle memory...

T3 werd opgenomen in 2002 geloof ik. Als je nu foto's van ARnold zit in zijn maatpakkies, dan zie je wel dat de breedte van zijn schouders eerder veroorzaakt word door de schouderpadjes dan van brede schouders...

Ik denk niet dat Arnold op dit moment nog een bouw heeft om wauw van te zeggen, zonder evenwel afbreuk te doen aan zijn fysiek uit het verleden...

Ach, de man is 56 en heeft nu andere dingen aan het hoofd dan dikke spieren, zullen we maar zeggen...

En, onderschat plastische chirurgy ook niet, hij heeft gegarandeerd al zijn gezicht wa laten liften, anders zie je niet meer zo uit op die leeftijd...

Het enige wa me stoort aan hem is zijn hypocriete houding mbt steroids... Nu hij governator is geworden, vind ook hij het nodig om zijn jassie te draaien, terwijl ie er wel veel aan te danken heeft, naast genetische aanleg en trainen natuurlijk...
      Daar hou ik persoonlijk niet zo van... Voor mij was ie beter acteurtje gebleven, ehhe...

Comment

dat vindt ik persoonlijk ook wel een erge zaak dat hij nu onnozel gaat doen over as, hij is er damned groot mee geworden, of mochten we dat niet weten en is hij zoals coleman beweert een gods gift, en hebben ze alles aan god te danken beweert coleman althans

grtz
        stil growing

Comment

helemaal mee eens!

dat slappe gedoe van sommige pro's komt me af en toe mn strot uit!!

ik snap best dat ze niet aan de grote klok kunnen hangen wat ze gebruiken maar met ontkennen maak je jezelf alleen maar belachelijk..........zeker mr coleman!!

alles te danken aan god.................zo lust ik er nog wel een paar

greetz...

Comment

Ik denk dat iedereen daar het wel mee eens kan zijn dat mr. coleman een zeveraar is als hij beweert dat hij clean is en alles aan god te danken heeft.bij mijn wete iedereen die op zo'n hoog nievaeu komt te staan dat ja aan de big O kan gaan mee doen dan ben je niet meer zuiver.

Nu arnold is en blijft een grote naam voor de bodybuilding sport.er wordt zelfs door meerdere gezegt dat bij hem bodybuilding begonne is.
            nu kan ik het ook wel een beetje begrijpen als hij ontkent dat hij as en andere middelen heeft gebruikt.hij moet natuurlijk zijn reputatie ook op pijl houden als gouverneur.

greets
            you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Je moet daarom niet aan de Mr o meedoen om niet zuiver te zijn, je moet eens op amerikaanse boards kijken gewone jongens die eens meedoen aan een plaatselijke wedstrijd pompen al voor serieuse bedragen in hun lichaam.

grtz
              stil growing

Comment

Volgens mij (of ik moet het niet gelezen hebben) heeft arnold nooit gezegd dat hij niet gebruikt heeft. Hij heeft wel gezegd dat hij het ruim binnen "veilige" perken heeft gebruikt. En heeft gezegd dat je het niet moet doen, maar hij heeft er veel aan te danken gehad en denk dat ie dat meer gezegd heeft om negatieve publiciteit tegen te gaan. Beetje gek als een gouverneur zegt dat as niet erg is om te gebruiken..
                I live to end the game

Comment

even off-topic op zich is het flauw maar als alle grote bb ers zouden zeggen wat, hoeveel en hoelang ze gebruiken krijgt de BB sport een nog zwartere naam voor leken.

In Het blad Ringsports van nov 2003 stond er een artikel van Dick Vrij in die opelijk over het gebruik van AS praatte.
                  Hij had zelf ,voor wat hij toen in gedachte had als laatste wedstrijd, 6mnd gekuurd onder medische begleiding.

Comment

en zeg nou zelf, hoeveel van ons liegen ook tegen anderen en zeggen dat we niet gebruiken.. Nog een beetje taboe
                    I live to end the game

Comment

Ha Ronnie Coleman is politieagent, dus hij kan echt niet zeggen wat hij allemaal in zijn lichaam spuit evenmin als Arnold.

Jammer alleen dat Coleman niet echt heel intelligent overkomt, een echt goed boegbeeld en spokesman zal ie denk ik wel nooit worden. Maar goed wel een awesome fysiek.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (whoknows @ Feb. 28 2004,21:55)]Ha Ronnie Coleman is politieagent, dus hij kan echt niet zeggen wat hij allemaal in zijn lichaam spuit evenmin als Arnold.

Jammer alleen dat Coleman niet echt heel intelligent overkomt, een echt goed boegbeeld en spokesman zal ie denk ik wel nooit worden. Maar goed wel een awesome fysiek.
                        Ik vindt zijn fysiek serieus overdreven, niet mooi en niet meer verantwoord.Hoe gaat de volgende Mr o eruit zien ....

grtz
                        stil growing

Comment

Denk dat het Jay Cutler wordt

Comment

nee dat word ed van amsterdam natuurlijk
                            Kwa fysiek mag het inderdaad van mij jay cutler worden
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X