Tatoo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een tattoo moet altijd persoonlijk zijn niet om mee te pronken, ikzelf heb drie grote tattoos; polynesisch teken linkerschouder +arm, Haïda-zon rechterschouder, grote maori op de rug maar als ik een gewoon t-shirt aan heb kan niemand dit zien. Het blijft voor mijn ogen alleen.

Got it!

Comment

Ik heb er totaal 4 laten plaatsen, toen ik een paar jaar geleden de eerste aan mijn ouders toonden, was er wel wat gekibbel, maar een half uurtje later bleek alles in orde te zijn.
      You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

ik heb er nu eentje, maar ga er binnen kort 2 grote laten zetten, op beide schouders/bovenarmen.

Over die eerste waren mijn ouders wel kwaad, maarja, ik wil het zelf , dus niet zeuren

Comment

Mijn bro heeft juist spijt van zn eerste tattoo zon lullig roosje inderdaad nu heeft hij een stuk of 9 grote en 1 klein lelijk roosje d lijkt heel grappig
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (MR. Muscle @ Feb. 02 2004,20:09)]ja daar heb ik eigelijk ook al over zitte nadenken.
            lee priest bv. heeft een hele mooie op z'n schouder late zetten.wat voor effect heeft dat eigelijk op de jury,en kan het echt veel kwaad ?
            een tatoo accentueert toch altijd je spieren niet dan ?
            dat een tattoo je spieren accentueert is natuurlijk niet echt waar want als je goed droog bent zal je je aders minder goed zien dan als je er geeneen hebt.

begrijp me niet verkeerd;ik vind een tattoo echt mooi om te zien maar zou er zelf niet aan beginnen,sammy zegt het al;als je ouder wordt veranderd je lichaam natuurlijk en als je wedstrijden wil doen zal dit zeker in je nadeel werken.

maar iedereen moet zelf weten wat ie wil,ik vind het zeker wel cool staan als je een brute tattoo hebt.

greetz

Comment

Heb er 5 jr over nagedacht ben nu 34 en heb het nu laten doen .
              Ik werd altijd gek doordat mensen zeiden dat een tattoo goed op mijn armen zou staan omdat ik aardige armen had .
              Ik wilde een tattoo voor mezelf en niet omdat andere dat wilden dus heb ik gewacht en goed nagedacht Af en toe een boekje gekocht .Alles op internet erover gelezen en bekeken
              En af een toe een tattoo shop in .
              Ik wilde ook niet iets uit een boekje waar iedereen dan mee loopt . Nu heb ik een goede tattoerder gevonden in amsterdam en dioe heeft mijn hele tattoo ontworpen en heb daarbij zelf ook geholpen .
              Dus kijk eerst goed rond en denk goed na wat je wilt en waar je het wilt .HEt is ook moeilijk een tattooer te vinden die goed is en jouw stijl heeft .
              Want iedere tattoer heeft een andere stijl of is ergens in gespecialiceerd (in Maori ,fantasy etc..)
              IOk was al uit huis dus mijn moeder had het maar tye accepteren ,en die had er totaaal geen moeite mee.
              Oh nog een tip :
              probeer een tijdloze tattoo te nemen dan heb je er over 10 jaar geen spijt van us geen namen van je favourite band of voetbalclub of je vriendinetje
              Gr Guus

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X