Originally posted by Tommyy
View Post
Grootste afkraker(s) bij vrouwen..???
Collapse
X
-
-
Tjah, een beetje alle voorgaande zou ik zeggen. Waar ik vooral belang aan hecht is het intellect. Heb geen zin om uren over beautyfarms en makeup te praten. En de laatste nieuwe mode dingetjes> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking
Comment
-
Originally posted by Homer View PostNou, vind maar eens een vrouw die niet overal problemen van maakt!22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostNee ok, niet veel mannen, en ik kan het me ook niet voorstellen maar ze zijn er wel.
Sommige dingen zijn toch eerder logisch dat je er niet voor valt, dan dat je er wel voor valt?
Comment
-
Domme vrouwen.Vreselijk irritant.Weet nog dat ik een jaar of 19 was,vriendin van me kwam met een andere vriendin op de proppen(heerlijk wijf,maar oerstom)
Nou dat was na een kwartiertje lullen al gauw kaasie.Moest nog effe een paar uurtjes met haar doorbrengen voordat we in de avond een neukie gingen doen.Na een uur ben ik opgestapt.Er kwam zoveel onzin en tegelijkertijd zo weinig uit die griet dat ik het niet meer trok.Was echt een bloedlekker wijf,maar dat was niet genoeg voor mij,wat een stomme koe.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post(Afknappers zijn doorgaans zaken waar je pas achter komt als je met haar gaat praten of meer, niet wat je op het eerste gezicht al niet aan staat).
als je bij een concert bent en je hoort haar piepstem boven alles en iedereen uitkomen weet je bij voorbaat al NIET op zo iemand af te stappen. Gelukkig bij metal concerten worden zulke groepen gillende keuken meiden al snel de mond gesnoerd. Voor schreeuwen ga je maar naar boybands ofzo hehe.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostBij een date ga jij al meteen uit de kleren en haar hele lichaam onderzoek?
Wat is er trouwens goor aan een half nederlands, half frans iemand, ik niet snap.
Originally posted by levensgenieter View PostDomme vrouwen.Vreselijk irritant.Weet nog dat ik een jaar of 19 was,vriendin van me kwam met een andere vriendin op de proppen(heerlijk wijf,maar oerstom)
Nou dat was na een kwartiertje lullen al gauw kaasie.Moest nog effe een paar uurtjes met haar doorbrengen voordat we in de avond een neukie gingen doen.Na een uur ben ik opgestapt.Er kwam zoveel onzin en tegelijkertijd zo weinig uit die griet dat ik het niet meer trok.Was echt een bloedlekker wijf,maar dat was niet genoeg voor mij,wat een stomme koe.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostWeet niet hoe het bij jou zit, maar ik kijk toch wel ff goed hoe dat er allemaal uitziet inderdaad.
Op de post van levensgenieter zou ik maar niet in gaan, gaat volgens mij weer een hele discussie worden anders.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostZo was die iets leuker geweest :P.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...8 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-